Opinia użytkownika: Anna_4988
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Sklep posiada bardzo duże wyposażenie, spełniające moje potrzeby w związku z każdym ze sportów jakie uprawiam. Nie ma problemu ze znalezieniem odpowiedniego działu. Produkty na dziale również posegregowane są w sposób ułatwiający "poszukiwania". W sklepie z reguły panuje porządek. Choć zdarzają się sytuację, że rzeczy z różnych działów porozrzucane są po innych. Tłumaczę to faktem, że Klienci nie mają zwyczaju odwieszania ich na miejsce więc robią to gdzie popadnie. W związku z tym, że z reguły w sklepie jest spora liczba Klientów, trudno jest porządkować wszystko na bieżąco. Poza tym nigdy nie mam problemu ze znalezieniem pracownika jeśli potrzebuję jakiejś rady. Udzielają ich oni bardzo wyczerpująco. Poświęcają tyle czasu ile Klient potrzebuje. Klika razy spotkałam się z sytuacją, że jeśli na konkretnym dziale nie było odpowiedzialnego za niego pracownika, pracownik innego udzielał informacji bądź szukał odpowiedniego. Zawsze spotykam się też z bardzo miłą obsługą w kasach. Ostatnio, kiedy mąż kupował narty biegowe nie zauważył, że jeden z butów ma defekt fabryczny. Okazało się to dopiero, kiedy w lesie próbował wpiąć but w nartę. Wrócił do sklepu, przemierzając ponad 40 km, zażądał wymiany butów oraz rekompensaty. Bez negocjacji otrzymał bon na 100,00 PLN, na dodatkowe zakupy w sklepie. Nigdy też nie spotkałam się z problemami przy zwrocie produktów.Uważam, że decathlon naprawdę dba o Klientów.