Opinia użytkownika: Anna_4988
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Sklep charakteryzuje się przejrzystym rozmieszczeniem towarów, ich podział oparty jest o sąsiedztwo podobnych typów produktów. Sklep posiada duży asortyment. Produkty promocyjne są wyeksponowane z reguły na środku alejek, co może nieco utrudniać przemieszczanie się przy większej liczbie Klientów. W przypadku wielu produktów ceny prezentowane są na wyświetlaczach elektronicznych, często są jednak nieczytelne, czasem trudno jest też dopasować cenę do konkretnego produktu. Owoce i warzywa są dość dobrze wyeksponowane, choć w przypadku owoców egzotycznych, bądź po prostu mniej popularnych ich zlokalizowanie i poznanie ceny przysparza pewnych problemów. W sklepie z reguły jest czysto. Uszkodzone w ostatnim czasie fragmenty podłogi zostały zabezpieczone taśmami odgradzającymi przez co Klient nie jest narażony na ewentualne skutki wynikające z braku zauważenia usterek. Podczas ostatniej wizyty miałam trudności ze zlokalizowaniem kilku przypraw na odpowiednim dziale. Niestety, nie udało mi się również zlokalizować pracownika, który mógłby mi pomóc. Kolejki do kas są z reguły umiarkowane. Ze strony pracowników kas nie zauważyłam celowego działania zmierzającego do wydłużenia czasu obsługi. Podczas ostatniej wizyty moją uwagę zwróciła młoda Pani pracująca na kasie, która bardzo sprawnie obsługiwała Klientów, pokazując jednocześnie tzw. "ludzką twarz" poprzez nawiązywanie rozmowy z Klientami. Pani nie miała identyfikatora.