Po wejściu do sklepu udałam się do działu pieczywo, po świeżo wypiekane bułeczki pszenne- były jeszcze ciepłe a sprzedawczyni chętnie mnie obsłużyła. Następnie dział mięso-wędliny, gdzie niestety jak zazwyczaj była spora kolejka. Zauważyłam, że ekspedientki nie za każdym razem zakładają foliowe rękawiczki gdy sięgają po wędlinę czy mięso do chłodni. Sprzedawczynie dość łatwo okazywały zniecierpliwienie i irytację, jeżeli klient zbyt długo zastanawiał się nad wyborem produktu. Niestety stojąc w kolejce nie ma możliwości oglądnięcia pełnego asortymentu wędlin, które znajdują się na samym początku kolejki. Obsługująca mnie kasjerka szybko i sprawnie zeskanowała wszystkie produkty, pomagając jednocześnie zapakować zakupy. Duży plus za wciąż dostępne darmowe reklamówki!
Udałam się do sklepu w celu oglądnięcia lodówek i zapytania o możliwość skorzystania z zakupu na raty. Po wejściu do sklepu nikt nie odpowiedział na moje "dzień dobry" ani też nikt nie podszedł pomimo, że przez kilka minut oglądałam lodówki. W końcu sama podeszłam do lady, za którą siedział pracownik i zapytałam o wymagane zaświadczenia przy zakupie na raty, oprocentowanie i koszty dostawy. Pracownik nie odrywając się od komputera bardzo niechętnie i zdawkowo odpowiadał na moje pytania, okazując przy tym wyraźną irytację, gdy zadawałam kolejne. Natomiast pracownik siedzący obok spożywał w tym czasie kanapkę. Sprzedawca nie zapytał nawet jaki typ lodówek mnie interesuje, nie mówiąc już o symulacji wysokości rat potencjalnego kredytu. Bardzo niesympatyczna i niefachowa obsługa!
Po założeniu konta w serwisie PayPal miałam problem z poprawnym dodaniem konta bankowego. Skontaktowałam się poprzez formularz dostępny na stronie z pracownikiem działu pomocy technicznej PayPal. Odpowiedź otrzymałam niemal natychmiast - konsultant bardzo wyczerpująco odpowiedział na moje pytanie i zaproponował konkretne rozwiązanie. Ogromny plus za możliwość kontaktu mailowego z działem obsługi oraz ekspresowe tempo rozpatrywania zgłoszenia.
Zapytałam pracownika o możliwość zakupu lodówki na raty - jakie zaświadczenia są potrzebne, na ile rat można rozłożyć płatność i jakie jest oprocentowanie. Sprzedawca dość zdawkowo odpowiadał na moje pytania, musiałam się dopytywać o szczegóły. Odniosłam wrażenie, że przeszkadzam sprzedawcy, który siedział przed komputerem. Dodam, że w sklepi poza mną nie było nikogo
Poprosiłam pracownika, który akurat był zajęty wykładaniem towaru, o pomoc w znalezieniu herbaty malinowej.Chętnie zaprowadził mnie na stoisko i wskazał szukany produkt. Dosyć długo natomiast oczekiwałam w kolejce do kasy, zanim przyszła druga kasjerka. Obsługująca mnie sprzedawczyni była miła(pomimo widocznego zmęczenia), przywitała mnie słowami "dzień dobry" i pożegnała "zapraszamy ponownie". Ogólne dobre wrażenie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.