Opinia użytkownika: Anna_4409
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu oglądnięcia lodówek i zapytania o możliwość skorzystania z zakupu na raty. Po wejściu do sklepu nikt nie odpowiedział na moje "dzień dobry" ani też nikt nie podszedł pomimo, że przez kilka minut oglądałam lodówki. W końcu sama podeszłam do lady, za którą siedział pracownik i zapytałam o wymagane zaświadczenia przy zakupie na raty, oprocentowanie i koszty dostawy. Pracownik nie odrywając się od komputera bardzo niechętnie i zdawkowo odpowiadał na moje pytania, okazując przy tym wyraźną irytację, gdy zadawałam kolejne. Natomiast pracownik siedzący obok spożywał w tym czasie kanapkę. Sprzedawca nie zapytał nawet jaki typ lodówek mnie interesuje, nie mówiąc już o symulacji wysokości rat potencjalnego kredytu. Bardzo niesympatyczna i niefachowa obsługa!