Paleo

(3.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 12)

Uffff... fatalna atmosfera...
Uffff... fatalna atmosfera panuje w tym sklepie. Definitywnie odradzamy zakupów w tym miejscu. Wybraliśmy się z mężem i synkiem do tego sklepu ostatni raz. Pracowniczki chodzą krok w krok za klientami obejmując ich złowrogim wzrokiem. Wiedza i kompetencje pracowników w obszarze relacji z klientem są na poziomie poniżej zerowym włącznie z zasadą "klient nasz pan". Ciężko jest spokojnie się zastanowić by wybrać dziecku zabawkę kiedy pracowniczka stoi nad nami i wręcz patrzy w ręce jakby chciała nas zabić wzrokiem.Za chwilę dołącza druga pracowniczka- stoją już przy nas we dwie. Do sklepów samoobsługowych zwykle wchodzi się bez dokładnej listy zakupów, w tym jednak nie można się dłużej zatrzymać przy jakimkolwiek dziale bo taki klient jest już indywidualnie nadzorowany..Skoro nie robimy sobie listy zakupów, to znaczy, że odrazu jesteśmy złodziejami? Kolejny epizod spotkał nas przy kasie, kiedy to pracowniczka skierowała do naszego 3 letniego synka ironiczne pytanie - "A po co tyle tych maskotek masz we wózku?! Pokaż mi je! "- hm..no tak.. Dziecko już nawet nie może wziąć ze sobą ulubionych zabawek, bo coś musi się za tym kryć i jest to powodem do przeszukania dziecka. Na dodatek cyniczna pracowniczka rozzłościła naszego Syna..Takie podejście do klienta?! -PORAŻKA...Sklep stracił już mnóstwo klientów którzy zostali podobnie potraktowani.. w tym sklepie KLIENCI SĄ TRAKTOWANI JAK ZŁODZIEJE !

Vipster

28.12.2014

Placówka

Wieliczka, osiedle Adama Asnyka 6

Nie zgadzam się (1)
Mam mieszane uczucia...
Mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Odwiedzam go dość często, generalnie kiedyś był moim ulubionym sklepem, ale z racji tego, ze obsługa nie jest miła, zrezygnowałam z zakupów w tym sklepie.. Pracownicy są aroganccy( nie wszyscy oczywiście), swego czasu kiedy robiło się zakupy w tym sklepie obsługa chodziła krok w krok za klientami zaglądając wręcz do rąk klienta, co było bardzo niekomfortowe i nieprzyjemne! Pracownicy często patrzą złowrogim wzrokiem i to nie są tylko moje odczucia. Asortyment szczerze mówiąc nie powala, są lepiej zaopatrzone sklepy w Kazimierzy Wielkiej.

Roksana_63

13.03.2014

Placówka

Kazimierza Wielka, ul. Kolejowa 25

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu udałam się do działu pieczywo, po świeżo wypiekane bułeczki pszenne- były jeszcze ciepłe a sprzedawczyni chętnie mnie obsłużyła. Następnie dział mięso-wędliny, gdzie niestety jak zazwyczaj była spora kolejka. Zauważyłam, że ekspedientki nie za każdym razem zakładają foliowe rękawiczki gdy sięgają po wędlinę czy mięso do chłodni. Sprzedawczynie dość łatwo okazywały zniecierpliwienie i irytację, jeżeli klient zbyt długo zastanawiał się nad wyborem produktu. Niestety stojąc w kolejce nie ma możliwości oglądnięcia pełnego asortymentu wędlin, które znajdują się na samym początku kolejki. Obsługująca mnie kasjerka szybko i sprawnie zeskanowała wszystkie produkty, pomagając jednocześnie zapakować zakupy. Duży plus za wciąż dostępne darmowe reklamówki!

Anna_4409

23.11.2012

Placówka

Proszowice, Kopernika

Nie zgadzam się (0)
Towar poukładany i...
Towar poukładany i posortowany, świeże produkty, przystępne ceny. Duża różnorodność towaru. Obsługa miła i kompetentna. Na minus wąskie przejścia między regałami i mało miejsca przy kasach. Zbyt małe parkingi w stosunku do liczby klientów, możliwość obserwowania swojego auta przez kamerę w trakcie zakupów.

Agnieszka_3240

19.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam po szybkie zakupy. Drzwi wejściowe były czyste. Od razu za wejściem stały ułożone koszyki, a przy kasie siedziały dwie ekspedientki. Jedna z nich zajęta była obsługą, a druga przecierała cos pod kasą. Wzięłam koszyk i weszłam na sale. Podłoga była czysta i nie zauważyłam na niej żadnych zabrudzeń czy śmieci. Na półkach produkty były poukładane. Zaczęłam chodzić i wkładać do koszyka zakupy. W sklepie był duży wybór produktów w atrakcyjnych cenach. Gdy już wzięła wszystkie potrzebne rzeczy podeszłam do kasy. Pani przywitała się ze mną, skasowała wszystkie produkty i poinformowała mnie o cenie. Zapłaciłam, dostałam paragon wraz z resztą. Opuściłam sklep.

Benia

18.11.2011

Placówka

Wieliczka, osiedle Adama Asnyka 6

Nie zgadzam się (5)
Dział wędlin: Panie...
Dział wędlin: Panie obsługujące dział wędlin z reguły nie odpowiadają dzień dobry.Obsługa skupia się ściśle na tym co klient chce zakupić.Brak uśmiechu i serdeczności.Co najważniejsze nie uznaje się tu zasady "klient nasz pan".Panie za ladą wracają do obsługi gdy kolejka jest już dość długa. Natomiast jeśli chodzi o obsługę kasową jakość jest zależna od osób pracujących na danej zmianie.Nie mogę jednoznacznie określić iż obsługa jest zła ponieważ udało mi się kilka razy być obsługiwaną przez bardzo sympatyczną panią.

zarejestrowany-uzytkownik

05.04.2011

Placówka

Kazimierza Wielka, ul. Kolejowa 25

Nie zgadzam się (2)
Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam po szybkie popołudniowe zakupy. Przy wejściu stały ułożone koszyki, przy kasie siedziały dwie ekspedientki, jedna obsługiwała, druga przecierała cos pod kasą (nie było kolejki oczywiscie). Weszlam na hale. Produkty były ładnie poukładane, wszystko wydawało sie czyste. Zaczełam chodzić i wkładać do koszuka zakupy. W sklepie jest naprawdę spory wybór produktów a ceny są konkurencyjne. Gdy już wybrałam wszystko podeszłam do kasy. Pani przywitała sie ze mną, skasowała wszystkie produkty i poinforowała mnie o cenie. Zapłaciłam, dostałam paragon wraz z resztą. Wizyte oceniam jako pozytywną.

Benia

08.12.2010

Placówka

Wieliczka, osiedle Adama Asnyka 6

Nie zgadzam się (2)

Paleo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Paleo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.