Opinie użytkownika (2)

W sobotę w...
W sobotę w samo południe postanowiłam wybrać się na zakupy do znanej sieci sklepów odzieżowych H&M. Wybrałam lokalizację w "Łódzkiej Galerii", za cel zakupów postawiłam sobie chęć kupna spodni. Wchodząc do sklepu nie zauważyłam żadnych papierków śmieci etc na podłodze co było dla mnie nie wątpliwym plusem, ponieważ będąc w tym samym sklepie jakiś czas temu niestety takowe zauważyłam. Odrazu udałam się w kierunku działu, który mnie interesował. Gdy upatrzyłam sobie model, który bardzo mi się spodobał, postanowiłam spytać pracownika, który był nie opodal o rozmiar, którego nie było na wieszaku. Podchodząc na wstępie przywitałam się, następnie przeprosiłam, że przeszkadzam (pracownik układał ubrania) oraz spytałam o rozmiar modelu interesującego mnie. Pracownik w odpowiedzi powiedział " Jeżeli nie ma danego rozmiaru na wieszaku, to znaczy ,ze nie ma takowego w sklepie, proszę zadzwonić sobie do innego naszego sklepu" Odpowiedź konkretna, jednakże w mojej opinii nie uprzejma i raczej "zbywająca" Po tej odpowiedzi odrazu udałam się w kierunku wyjścia ze sklepu. Podsumowując wizytę nie mogę uznać jej za udaną. Poza wyglądem sklepu tj. jego czystością wystrojem itp. obsługa pozostawiła wiele do życzenia.

Anna_4095

24.07.2012

H&M

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałkowe popołudnie...
W poniedziałkowe popołudnie postanowiłam otworzyć konto osobiste w multibanku. Wybrałam placówkę w centrum miasta przy ul. Piotrkowskiej 43. Przed samym budynkiem było czysto, zaraz po wejściu do oddziału stoją dwa wpłatomaty oraz jeden bankomat. Zaraz po przekroczeniu drzwi placówki przywitał mnie młody mężczyzna lat ok.24 wzrot ok. 170, z identyfikatora wywnioskowałam, że jest on praktykantem. Pytając w czym może mi pomódz odpowiedziałam, iż chciałabym założyć rachunek osobisty, prosił abym chwilę zaczekała, aż doradca skończy trwające spotkanie. Czas oczekiwania wynosił ok. 15 minut, niestety żaden z pracowników nie zaproponował mi nic do picia-dla mnie był to bardzo ważny aspekt bądź co bądź multibank jeszcze nie dawno reklamował się jako bank, który "obsługuje sprawniej". Po odczekaniu 15 minut zostałam zaproszona na doradcy, był to mężczyzna lat. ok. 30, włosy b. krótkie. Doradca był uprzejmy, bardzo pomocny, co najważniejsze mówił do mnie językiem korzyści, doskonale znał ofertę swojego banku, widać było, że praca w bankowości jest jego pasją. Założenie rachunku trwało ok. 15 minut, następnie razem z ww. doradcą po raz pierwszy zalogowałam się do swojego rachunku przez internet. Doradca na koniec wizyty wręczył mi swoją wizytówkę oraz zaprosił do kontaktu w razie ewentualnych pytań. Podsumowująć najbardziej negatywnym dla mnie czynnikiem wizyty był czas oczekiwania oraz fakt nie zaproponowanie "nic w zamian"-kawy, herbaty, wody etc. w moim osobistym odczuciu wpłynęło to negatywnie na wizerunek, który sobie wyobraziłam, naturalnie wiedza i kompetencje doradcy, który mnie obsługiwał zdecydowanie oceniam na duży plus.

Anna_4095

24.07.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi