Opinia użytkownika: Anna_4095
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W poniedziałkowe popołudnie postanowiłam otworzyć konto osobiste w multibanku. Wybrałam placówkę w centrum miasta przy ul. Piotrkowskiej 43. Przed samym budynkiem było czysto, zaraz po wejściu do oddziału stoją dwa wpłatomaty oraz jeden bankomat. Zaraz po przekroczeniu drzwi placówki przywitał mnie młody mężczyzna lat ok.24 wzrot ok. 170, z identyfikatora wywnioskowałam, że jest on praktykantem. Pytając w czym może mi pomódz odpowiedziałam, iż chciałabym założyć rachunek osobisty, prosił abym chwilę zaczekała, aż doradca skończy trwające spotkanie. Czas oczekiwania wynosił ok. 15 minut, niestety żaden z pracowników nie zaproponował mi nic do picia-dla mnie był to bardzo ważny aspekt bądź co bądź multibank jeszcze nie dawno reklamował się jako bank, który "obsługuje sprawniej". Po odczekaniu 15 minut zostałam zaproszona na doradcy, był to mężczyzna lat. ok. 30, włosy b. krótkie. Doradca był uprzejmy, bardzo pomocny, co najważniejsze mówił do mnie językiem korzyści, doskonale znał ofertę swojego banku, widać było, że praca w bankowości jest jego pasją. Założenie rachunku trwało ok. 15 minut, następnie razem z ww. doradcą po raz pierwszy zalogowałam się do swojego rachunku przez internet. Doradca na koniec wizyty wręczył mi swoją wizytówkę oraz zaprosił do kontaktu w razie ewentualnych pytań. Podsumowująć najbardziej negatywnym dla mnie czynnikiem wizyty był czas oczekiwania oraz fakt nie zaproponowanie "nic w zamian"-kawy, herbaty, wody etc. w moim osobistym odczuciu wpłynęło to negatywnie na wizerunek, który sobie wyobraziłam, naturalnie wiedza i kompetencje doradcy, który mnie obsługiwał zdecydowanie oceniam na duży plus.