Opinia użytkownika: Anna_4095
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: W sobotę w samo południe postanowiłam wybrać się na zakupy do znanej sieci sklepów odzieżowych H&M. Wybrałam lokalizację w "Łódzkiej Galerii", za cel zakupów postawiłam sobie chęć kupna spodni. Wchodząc do sklepu nie zauważyłam żadnych papierków śmieci etc na podłodze co było dla mnie nie wątpliwym plusem, ponieważ będąc w tym samym sklepie jakiś czas temu niestety takowe zauważyłam. Odrazu udałam się w kierunku działu, który mnie interesował. Gdy upatrzyłam sobie model, który bardzo mi się spodobał, postanowiłam spytać pracownika, który był nie opodal o rozmiar, którego nie było na wieszaku. Podchodząc na wstępie przywitałam się, następnie przeprosiłam, że przeszkadzam (pracownik układał ubrania) oraz spytałam o rozmiar modelu interesującego mnie. Pracownik w odpowiedzi powiedział " Jeżeli nie ma danego rozmiaru na wieszaku, to znaczy ,ze nie ma takowego w sklepie, proszę zadzwonić sobie do innego naszego sklepu" Odpowiedź konkretna, jednakże w mojej opinii nie uprzejma i raczej "zbywająca" Po tej odpowiedzi odrazu udałam się w kierunku wyjścia ze sklepu. Podsumowując wizytę nie mogę uznać jej za udaną. Poza wyglądem sklepu tj. jego czystością wystrojem itp. obsługa pozostawiła wiele do życzenia.