Opinie użytkownika (4)

Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty był zakup stanika samoprzylepnego silikonowego. Niestety młoda ekspedientka pomimo miłej obsługi nie potrafiła mi fachowo doradzić jaki rozmiar powinnam dla siebie kupić. Mówiłąm jej, że z tego co czytałam powinnam kupić rozmiar większy ale ekspedientka twierdziła, że napewno nie i powinnam taki kupić jaki mam rozmiar biustu. Efekt tej wizyty był taki, że zakupiłam za ok. 75 zł stanik, który jest na mnie za mały, i którego nie opłaca mi się zwracać ponieważ nie pochodzę z Bydgoszczy i podróż mi się nie kalkuluje.Dodatkowo rzucał się jeszcze w oczy fakt, że w małym powierzchniowo, praktycznie pustym sklepie obsługiwały 3 ekspedientki (wyglądało to tak jakby wszystkie tam pracowały), które non stop romawiały dość głośno o prywatnych sprawach.

Anna_39

03.02.2009

Intimissimi

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska

Nie zgadzam się (22)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zakupiłam w sklepie obuwniczym CCC kozaki marki Lasocki. Niestety kontakt z kasjerką, która sprzedała mi produkt był jedynym kontaktem z obsługą sklepu. Kilka razy szukałam mojego rozmiaru i aż zdziwiłam się, że żadna ze stojących w sklepie pań nie podeszła do mnie z zapytaniem czy w czymś mi pomóc. Ogólnie nie lubię jak ekspedienci na siłę próbują mi pomóc lub do czegoś namówić, ale dziwna była sytuacja kiedy ściągając pudło z kozakami z górnej pułki nie usłyszałam nawet propozycji pomocy.

Anna_39

26.10.2008

CCC

Placówka

Inowrocław, Niepodległości 35

Nie zgadzam się (17)
W restauracji sphinx...
W restauracji sphinx byłam na obiedzie. Wizyta upłynęła w miłej atmosferze zarówno obsługa jak i wystrój sali były dla mnie odpowiednie. niestety dużym minusem była wizyta w toalecie niemiły zapach unosił się już przy wejściu do pomieszczenia toalet (toalety są w piwnicy, a brzydki zapach był wyczuwalny już przy schodach). Jeszcze jednym minusem wizyty było podanie przez kelnera tylko jednego zestawu sosów mimo zamówienia dwóch dań, do których sosy były dodawane. jako klient nie lubię się upominać o coś za co płacę.

Anna_39

26.10.2008

Sphinx

Placówka

Inowrocław, Królowej Jadwigi 35/37

Nie zgadzam się (21)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w salonie Avans była spowodowana zamiarem kupna pralki. Niestety na podejście do mnie obsługi czekałam kilkanaście minut (co prawda było dużo klientów, ale obsługujących było zaledwie 3, z czego na sali2 i 1 przy kasie). Po odstaniu swojego podszedł do nas sympatyczny pan i opowiedział nam o pralce, którą wybraliśmy. Wytłumaczył co oznaczają konkrente parametry i co to oznacza w praktyce dla użytkownika (suche informacje). Niestety nie dowiedziałam się niczego co by mnie zachęciło do kupna akurat tej a nie innej pralki i gdyby nie potrzeba i moje zdeterminowanie pewnie zakupu bym nie dokonała. Na informacji znajdującej się na pralce nad ceną było napisane Cena w systemie ratalnym, co sugerowało, że przy zakupie za gotówkę możliwe sa upusty. Niestety ekspedient powiedział, że jest to ostateczna cena i oni nie dają żadnych upustów ( jest to dla mnie generalnie negatywne podejście sklepu do klienta). Gdy dokonywaliśmy zakupu poinformowano nas, że transport jest gratis ale dopiero za dwa dni, możliwe jest również zabranie starego sprzętu (moim zdaniem w tej sytuacji powinna być możliwość upustu ze wględu na to, iż pralkę równie dobrze można zezłomować i uzyskać z tego przychód, więc sklep nie powinien wychodzić z założenia, że robi klientowi łaskę). Zaproponowano mi również, ale dopiero po zakupie uzyskanie karty rabatowej, ale niestety nie poinformowano mnie o jakim rabacie mowa.

Anna_39

30.09.2008

Avans.pl

Placówka

Inowrocław, szarych szeregów 23a

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi