Opinia użytkownika: Anna_39
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Moja wizyta w salonie Avans była spowodowana zamiarem kupna pralki. Niestety na podejście do mnie obsługi czekałam kilkanaście minut (co prawda było dużo klientów, ale obsługujących było zaledwie 3, z czego na sali2 i 1 przy kasie). Po odstaniu swojego podszedł do nas sympatyczny pan i opowiedział nam o pralce, którą wybraliśmy. Wytłumaczył co oznaczają konkrente parametry i co to oznacza w praktyce dla użytkownika (suche informacje). Niestety nie dowiedziałam się niczego co by mnie zachęciło do kupna akurat tej a nie innej pralki i gdyby nie potrzeba i moje zdeterminowanie pewnie zakupu bym nie dokonała. Na informacji znajdującej się na pralce nad ceną było napisane Cena w systemie ratalnym, co sugerowało, że przy zakupie za gotówkę możliwe sa upusty. Niestety ekspedient powiedział, że jest to ostateczna cena i oni nie dają żadnych upustów ( jest to dla mnie generalnie negatywne podejście sklepu do klienta). Gdy dokonywaliśmy zakupu poinformowano nas, że transport jest gratis ale dopiero za dwa dni, możliwe jest również zabranie starego sprzętu (moim zdaniem w tej sytuacji powinna być możliwość upustu ze wględu na to, iż pralkę równie dobrze można zezłomować i uzyskać z tego przychód, więc sklep nie powinien wychodzić z założenia, że robi klientowi łaskę). Zaproponowano mi również, ale dopiero po zakupie uzyskanie karty rabatowej, ale niestety nie poinformowano mnie o jakim rabacie mowa.