Opinie użytkownika (2)

Sklep w którym...
Sklep w którym klient musi obsłużyc się samodzielnie, personel nie jest dostępny w pierwszych fazach dokonywania zakupu. Kontakt z klientem mamy po dokonaniu decycji o zakupie. Jesli jest ona pozytywna spotykamy się z obsługą przy kasach. W takiej sytuacji dużą rolę odgrywa sposób eksponowania towaru na sklepie i przyznac muszę że jest on najbardziej przejrzysty i uporządkowany w tej właśnie placówce. Wyraźnie wyodrębnione są działy damskie, męskie i dziecinne. Kolekcje nowe są odzielone, kolekcje przecenione też wyeksponowane są bardzo wyraźnie. Dobrze zorganizowany dział z bielizną i kostiumami kąpielowymi. Towar w tym kąciku pogrupowany jest kolorystycznie, odrębnie wyekspoowana jest kolekcja sportowa. Towar jest ometkowany i wiadomo co ile kosztuje. Brak obsługi w rejonie przymierzalni. Oferta proponowana jest bardzo ciekawa, różnorodna pod wzgladem fasonów, kolorów i w róznym stylu. Ceny są przystępne, nie wygórowane, proporcjonalne do jakości oferowanych ubrań. Sklep sprawia wrażenie dobrze zaopatrzonego punktu. Towaru jest dużo nie ma pustych rgałów czy półek na których brakuje towaru lub jest go mało. Dobra obsługa posprzedażowa. Klient ma możliwośc wymienic bądź zwrócic towar w określonym czasie i może to zrobic w dowolnym sklepie w dowolnym mieście.

Anna_3475

03.08.2011

KappAhl

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (7)
Salon mieści się...
Salon mieści się w centrum handlowym Manufaktura. Kompetencje personelu oceniam wysoko, personel zainteresowany jest klientem i chętnie udziela informacji, często z własnej inicjatywy. Podczas rozmowy z osobą zatrudnioną w perfumerii przekazywane są informacje na temat nowych produktów, promocji lub na temat produktów podobnych do tych których poszukujemy. Panie zachęcają do użytkowania polecanych kosmetyków i udostępniają nieodpłatne próbki.Posiadają wiedzę z zakresu kosmetyki i wizażu.Obsługa bardzo miła, profesjonalna i kompetentna. Nie bez znaczenia jest miła aparycja dzięki której z łatwością realizują zadania związane ze sprzedażą i obsługą klienta. Proponowana oferta jest bardzo obszerna, w perfumerii mamy duży wybór kosmetyków do twarzy jak i do ciała dostępnych w wersji damskiej i męskiej. Proponowane są dobre i spawdzone marki znane na całym świecie. Zaopatrzenie jst bardzo dobre w pzypadku wód toaletowych i perfumowanych. Asoryment odpowiednio pogrupowany na ekspozycji sklepowej co powoduje że z łatwością możemy odnaleźc poszukiwany kosmetyk. Towar na półkach jest wyceniony i bez trudu samodzielnie możemy zorientowac się ile kosztuje. Podaczas dokonywania zakupów zostałam obsłużona bardzo sprawnie, nie czekałam na obsługę to obsługa czekała na mnie.Czas obsługi jest dostosowany do potrzeb klienta, ekspedientki chętnie rozmawiają, proponują, żartują i przy tym są uśmiechniete. Robię tam zakupy z przyjemnością nie tylko dlatego że kupuję to co lubię najbardziej, dużą rolę odgrywa personel. Salon w Manufakturze jest bardzo ładny, czysty i z przyjemnością do niego wracam.

Anna_3475

03.08.2011

DOUGLAS

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (6)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi