Opinia użytkownika: Anna_3475
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Sklep w którym klient musi obsłużyc się samodzielnie, personel nie jest dostępny w pierwszych fazach dokonywania zakupu. Kontakt z klientem mamy po dokonaniu decycji o zakupie. Jesli jest ona pozytywna spotykamy się z obsługą przy kasach. W takiej sytuacji dużą rolę odgrywa sposób eksponowania towaru na sklepie i przyznac muszę że jest on najbardziej przejrzysty i uporządkowany w tej właśnie placówce. Wyraźnie wyodrębnione są działy damskie, męskie i dziecinne. Kolekcje nowe są odzielone, kolekcje przecenione też wyeksponowane są bardzo wyraźnie. Dobrze zorganizowany dział z bielizną i kostiumami kąpielowymi. Towar w tym kąciku pogrupowany jest kolorystycznie, odrębnie wyekspoowana jest kolekcja sportowa. Towar jest ometkowany i wiadomo co ile kosztuje. Brak obsługi w rejonie przymierzalni. Oferta proponowana jest bardzo ciekawa, różnorodna pod wzgladem fasonów, kolorów i w róznym stylu. Ceny są przystępne, nie wygórowane, proporcjonalne do jakości oferowanych ubrań. Sklep sprawia wrażenie dobrze zaopatrzonego punktu. Towaru jest dużo nie ma pustych rgałów czy półek na których brakuje towaru lub jest go mało. Dobra obsługa posprzedażowa. Klient ma możliwośc wymienic bądź zwrócic towar w określonym czasie i może to zrobic w dowolnym sklepie w dowolnym mieście.