Kilka dni temu wybrałam się z koleżanką do salonu VISION EXPRESS.
Co do wyglądu sklepu absolutnie nie można mieć żadnych zastrzeżeń, czysto, schludnie, każda para okularów czy oprawek ułożona prawie idealnie. Zaś co do obsługi, byłam strasznie oburzona, zdegustowana zachowaniem p. kierownik i z tego co zrozumiałam jej zastępcy. Owe Panie bawiły się kosztem moim i koleżanki (to właśnie ona była ich klientem). Koleżanka powiedziała panią czego chce, jakie oprawdki, szkła i inne rzeczy, "sprzedawczynie" co chwilę rzucały ukąśliwe uwagi. "Skoro Pani tyle wie o okularach to dlaczego sama sobie nie zrobi" itp.
Po kilku godzinach poszłyśmy po odbiór wykonanych okularów, a Panie zapytały się koleżanki czy będzie na tyle miła aby wystawić im pozytyny komentarz na jednej ze stron internetowych.
w poniedziałek z narzeczonym pojechaliśmy do sklepu RECMAN po garnitur i koszule. Podeszła do nas Pani zapytała czy w czymś pomóc, powiedzieliśmy jej czego szukamy, jaki fason garnituru kolor i rozmiar. Pani potraktowała nas jak zło konieczne, na odczepnego dała nam garnitur o jaki prosiliśmy (gdyby mogła to by nim rzuciła, przynajmniej tak się zachowywała), chcieliśmy aby pokazała nam przymierzalnie to pokazała palcem i powiedziała "tam niech idzie". okazało się, że spodnie były nie takie, powiedzieliśmy aby je wymieniła odrzekła "nie wiem czy mam taki rozmiar, nie jest Pan jedyny" ale poszukała i .. znalazła. a gdy zaczęliśmy wypytywać o koszule nie wiedziała o co mi chodziło, dopiero po 5 minutach tłumaczenia odpowiedziała "Aha już wiem o co chodzi, ale niestety nie posiadamy ich" i ironicznie się uśmiechnęła,
Dzisiaj poszłam do Mc Donalda zobaczyć jak będzie zachowywał się personel i muszę powiedzieć, że byłam zaskoczona. Jak wiadomo dziś było zakończenie roku w wielu szkołach, tradycją stało się to, że uczniowie po całej ceremonii idą gdzieś razem. W restauracji po prostu roiło się od uczniów i nie tylko, ale grzecznie poczekałam w kolejce (zajęło to jakieś 10minut) kiedy przyszła moja kolej podeszłam do kasy. Uśmiechnięta Pani grzecznie mnie przywitała przyjęła zamówienie po czym poprosiła o chwile cierpliwości aby można było zrealizować zamówienie, na swój posiłek nie musiałam długo czekać (otrzymałam go po jakiś 2-3 minutach). Niestety nie było możliwości skonsumować tego przy stoliku ponieważ zabrakło wolnych miejsc:(
jakiś czas temu otworzyliśmy nowy sklep na pasażu sklepu Tesco. Szef chciał wyposażyć nam kantorek w małą lodóweczkę i mikrofalówkę. Więc żeby daleko nie chodzić poszliśmy do sklepu rtv Euro agd, podeszliśmy do Pana pracującego tam, zapytaliśmy czy mógłby nam w czymś pomóc naburmuszony odpowiedział "nie, nie mogę wam pomóc" odwrócił się i odszedł jakby nic się nie stało. Po kilku dniach poszłam sama, tak zobaczyć jak ten Pan się zachowa, okazało się, że wszystko jest tak jak było, prosząc go o pomoc uśmiechnął się i powiedział "niestety nie mogę" po czym znowu odszedł. Zobaczył to inny pracownik podszedł do mnie i grzecznie mi wszystko pokazał i wytłumaczył o co go poprosiłam. Zaś jeśli chodzi o wygląd i estetykę sklepu i personelu, nie można nic złego zarzucić.
Kilka dni temu zagościłam do supermarketu INTERMARCHE. Do obsługi miałam zastrzeżenia ponieważ, Pan który stał przede mną w kolejce robił zakupy, jak to czasem bywa zabrakło mu gotówki, ekspedientka zamiast zareagować poważnie na zaistniałą sytuację zaczęła się śmiać.Poczym anulowała paragon. Zaś ja kupiłam ser żółty krojony i pakowany w sklepie, po przyjściu do domu i próby wyłożenia sera na talerz okazało się, że plasterki z zewnętrznych stron opakowania były chyba świeże, ale resztą miała zielone "plamki". Z kolei wędlina, na drugi dzień wieczorem wyślizgiwała mi się z dłoni. Estetyka sklepu również pozostawia dużo do życzenia.Posadzka wyglądała jakby kilka dni nie myta, duże braki towaru na półkach odstraszały klientów.
Osoba obsługującą była bardzo miła z uśmiechem na twarzy, optymizm pałał z tej osoby i zarażał nim klientów. miejsce realizowania zamówień było bez wikszych zastrzeżeń, w miarę możliwości personelu czysto i schludnie. Obsługa starała się jak najszybciej zrealizować zamówienia, niestety natłok klientów spowodował chwilowe opóźnienia w jej realizacji. Na każde pytanie dotyczącę asortymentu otrzymałam zwięzłą odpowiedź.
Obsługa była sympatyczne, ale niestety zabrakło uśmiechu dzięki , którem klient czuję się wyjątkowo, zaś kierownik zmiany miły, grzeczny i uśmiechniety zmienia nastawienie klienta do pozytywnego myślenia o restauracji. Stanowisko było czyste, nie było widać zaniedbań. Ryby były świeże, ciepłe dodatki świeżo wystawione, do surówek również nie można było mieć zastrzeżeń. Posiłek był bez zastrzeżeń, świeży i smaczny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.