Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jestem studentką III roku na Politechnice Rzeszowskiej. Pani A.G. poprosiła aby każdy przygotował referat na temat europejskiego rynku pracy. W związku z tym, że czytelnia PRZ jest uboga w lektury dot. Unii Europejskiej wybrałam się do czytelni WSAiZ. Byłam tam po raz pierwszy i spotkałam się z BARDZO niemiłą Panią. Najpierw zapytano mnie "a Ty nie masz swojej czytelni!?", a gdy wytłumaczyłam, że czytelnia PRZ nie ma takich pozycji literatury jakich potrzebuję to dowiedziałam się, że trzeba "powiedzieć, aby coś takiego kupiono"!!!. Jedyną rzeczą jaką można pochwalić to czystość i nowoczesność czytelni.
Wiele razy korzystałam z usług stacji paliwowej LOTOS w Jasionce. Zawsze spotykam się tam z miłą obsługą. W "Lany poniedziałek" pojechałam tam zatankować oraz kupić kilka artykułów (w tym olej silnikowy). Pani, która stała na kasie, widząc moje zakłopotanie w poszukiwaniu oleju, podeszła do mnie i zapytała się czy w czymś może mi pomóc. Poza tym warto zwrócić uwagę na to, że przestrzeń sklepu oraz stacji jest bardzo duża i rzadko spotykana. Większość stacji paliwowych jest ciasna, a ta cechuje się ogromną przestrzenią. Artykuły poukładane są w sposób logiczny i jasny. Ceny paliwa jak i pozostałych art. są adekwatne do cen na innych stacjach paliwowych.
Wieczorem wybrałam się na przedświąteczne zakupy do Leroy Merlin. Pierwsze co się rzuca w oczy to ogromna przestrzeń wokół budynku oraz mnóstwo miejsc parkingowych pomimo masy ludzi robiących zakupy. W budynku jak najbardziej można zachwalać ogromną przestrzeń jak i dostępność artykułów. Obsługa sklepu ubrana adewatnie do zawodu jaki wykonują. Gdy szukałam środka do oczek wodnych. Pan, który obsługiwał dział od razu do mnie podszedł i zaproponował pomoc. Dotychczas nigdy nie spotkałam się z tak miłą obsługą.
W dniu dzisiejszym wybrałam się na obiad do restauracji w hotelu Grand Hotel Rzeszów. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to przestrzeń restauracji oraz jej piękne umeblowanie. Miejsce nadaję się na spotkanie biznesowe, kolację we dwoje, jak i zorganizowanie wesela. Nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi, szybkości w podaniu posiłku jak i również smaku posiłku. Jedyne co może trochę odrzucać to cena..
Grand Hotel jak najbardziej polecam osobom, które mają ochotę zjeść coś na mieście jak i tym, którzy uwielbiają podziwiać piękno przestrzeni wnętrz.
Miałam wypadek samochodowy. Kobieta, która we mnie wjechała miała ubezpieczony samochów w Ergo Hestii. Panowie przyjechali dopiero miesiąc!!! po całym zdarzeniu, a na przelanie kwoty za owe zdarzenie czekałam 2,5 miesiąca! Największym minusem były rozwlekanie całego procesu w czasie. Po takim zajściu wiem, że na pewno nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
Sklep z artykułami papierniczymi cechuje się dużą przestrzenią, artykuły rozmieszczone są w sklepie w sposób widoczny i posegregowany (kolory papieru różnego formatu na jednym regale, segregatory na innym itd.). Jednakże wszelkie zastrzeżenia można mieć do Pani, która sprzedawała artykuły. Gdy zapytałam ją, czy posiadają coś takiego jak "wąsy" to w bardzo niemiły sposób odpowiedziała mi, że nie posiadają czegoś takiego. Jej zachowanie całkowicie zniechęca do ponownego zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.