GRAND

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Personel bardzo miły,...
Personel bardzo miły, pomocny, kulturalny. Pokoje czyste ( niekiedy zdarzają się pająki/pajęczyny), jednak posiadają zbyt mało kontaktów do podłączenia ładowarki. W pokoju tv. Jeżeli chodzi o cenę za dobę to jest ona zbyt wysoka jak na ten standard.

zalogowany_użytkownik

22.10.2018

Placówka

Szczecin, Orzeszkowej 28A

Nie zgadzam się (0)
Hotel ładny usytułowany...
Hotel ładny usytułowany w dobrej okolicy, chociaż dosść ciężko do niego trafić, wyposażenie w miarę dobre,chociaż pokoje zbyt ciemne. Poruszanie się po hotelu dość mocno utrudnione. Nie do wszystkich pokoi dostęp dla ludzi na wózkach.Wąskie przejazdy po balkonach. Niezbyt przyjemny personel zażadzający. Personel dość ładnie ubrany, w miare wykwalifikowany. Obsługa w barach dość spowolniona.

Krystyna_73

30.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałam się na obiad do restauracji w hotelu Grand Hotel Rzeszów. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to przestrzeń restauracji oraz jej piękne umeblowanie. Miejsce nadaję się na spotkanie biznesowe, kolację we dwoje, jak i zorganizowanie wesela. Nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi, szybkości w podaniu posiłku jak i również smaku posiłku. Jedyne co może trochę odrzucać to cena.. Grand Hotel jak najbardziej polecam osobom, które mają ochotę zjeść coś na mieście jak i tym, którzy uwielbiają podziwiać piękno przestrzeni wnętrz.

Anna_3232

13.04.2011

Placówka

Rzeszów, ul. Dymnieckiego 1

Nie zgadzam się (4)
Pech chciała, że...
Pech chciała, że pensjonat, jaki zarezerwowałam z mężem przez internet w Szczecinie okazał się obskórnym domkiem, w ktrórym brzydko pachniało. Pora była późna a my jak tylko tam się pojawiliśmy od razu podziękowaliśmy i zaczęlismy szukać czegoś innego jeżdżąc po mieście, nagla przejeżdżaliśmy obok pensjonatu pod piekna nazwą GRAND, postanowilismy wejśc do środka. Na recepcji była ładna pani blondyneczka, która poinformowała nas, ze jest tylko jeden pokój obok recepcji na parterze, wzięła klucze i pokazała nam pokoik, który był malutki, łazienka na korytarzu, no i było w nim dość glośnio, wszystkie odgłosy dochodziły z korytarza. Pani widząc nasze nizadowolone miny, dodała nagle, "jest jeszcze apartament", który mieści się na górze. Poprosiliśmy, żeby nam go pokazała. Kiedy weszliśmy na górę od razu wiedziałam, ze się nam spodoba, pokój był duży razem z łazienką i kuchnią, miał duzy telewizor, do tego filmy na DVD. SUPER, czysty, zadbany, pachnący, tylko 40 zł droższy od tego co zarezerwowalismy w ciemno. Mieszkaliśmy w nim 3 dni, bylismy zadowoleni z obsługi, pokoje sprzątane były codziennie, donoszona woda do lodówki, ręczniki do łazienki. Panie (widzieliśmy dwie) na recepcji biegle władały w języku angielskim i niemieckim. Przed pensjonatem parking na 8 samochodów w tym jedna dla inwalidów. Pobyt w Szczecinie był udany m.in. z tego powodu, ze trafilismy w to miejsce, Panie chetnie doradzały co mozemy zobaczyć w ich mieście. Jedyny minus to taki, że Pani na początku nie wspomniała o apartamencie.

zalogowany_użytkownik

27.08.2009

Placówka

Szczecin, Orzeszkowej 28A

Nie zgadzam się (19)

GRAND

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GRAND?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Personel bardzo miły,...
Personel bardzo miły, pomocny, kulturalny. Pokoje czyste ( niekiedy zdarzają się pająki/pajęczyny), jednak posiadają zbyt mało kontaktów do podłączenia ładowarki. W pokoju tv. Jeżeli chodzi o cenę za dobę to jest ona zbyt wysoka jak na ten standard.