Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa jest kompetentna , zawsze uśmiechnięta, ale nie narzucająca się . Ceny przystępne.Duży wybór rzeczy do picia i do jedzenia. Oryginalne propozycje napojów i dań. Wystrój z klimatem, wygodne fotele i kanapy, czysta i przstronna toaleta. W lecie możliwosć siedzenia na zewnątrz, będąc nieco schowanym od świata.
Panie zamiast obsługiwać lub doradzać klienton przymierzały paski. Jedna z klientek chciała dostać fakturę VAt ale okazało się że nie może bo nie ma kierownika czy właściciela i będzie dopiero następnego dnia. Teoretycznie w prawie cywilnym istnieje coś jak pełnomocnictwo domniemane co oznacza ,że sprzedająca powinna móc wystawić fakturę w imieniu właściciela.Czemu tu tak nie jest?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.