Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w banku PKO BP. Pani która mnie obsługiwała, udzieliła mi wyczerpujących informacji, odpowiedziała na każde pytanie, była kompetentna i uprzejma. Jedyne co mi przeszkadzało, to to że nie wiedziałam, czy mam stać jak wszyscy w kolejce do kas, ponieważ moja sprawa załatwiana była w boksie obok kas, gdzie też można było wpłacić i wypłacić pieniądze. Rzadko bywam w tym banku, więc nie wiedziałam co zrobić. Uważam,że należałoby poprawić dostęp do poszczególnych stanowisk obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Pracownicy najczęściej dostępni są przy kasie. Są uprzejmi. Nie jestem zadowolona z oferty sklepu. Często brakuje rozmiaru butów, które mi się podobają. Bardzo rzadko udaje mi się coś kupić, bo nie mogę dopasować butów na moją stopę - są niewygodne lub nie podobają mi się. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Obsługa sklepu jest miła i najczęściej pomocna. Zdarza się, że buty poukładane są nie po kolei, przez co trudno znaleźć swój rozmiar. Pracownicy zwykle zajęci są układaniem towaru i trzeba ich szukać po sklepie, gdy potrzebuje się pomocy. Szkoda,że nie wszystkie buty oferowane na stronie www są dostępne w naszym sklepie, mógłby być większy wybór.Podeszwy butów oferowanych w CCC często są słabej jakości, ścierają się bardzo szybko i wygląda to nieestetycznie (półbuty i mokasyny Lasocki). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Ceny w restaurscji Sphinx są wysokie, co sprawia, że rzadko tam przychodzę. Z kartą Aperitif ceny napojów są przystępne. Kelner był miły i uprzejmy, jednak sprawiał wrażenie osoby początkującej. Filiżanka z kawą drżała w jego rękach. Innym razem kelner przyniósł nam zważoną kawę. Była to kawa z syropem o smaku piernika. W kawie po zamieszaniu pojawiło się pełno białych farfocli. Okazało się, że kelner użył syropu z czarnego bzu, co spowodowało zważenie się mleka. Kelner przeprosił nas za pomy Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.