Od wejścia przywitały mnie pogodne twarze pracowników, bez względu kogo zapyta się o daną poszukiwaną rzecz odpowiedź będzie konkretna ze wskazaniem alejki, nie zauważyłam spychoterapii stosowanej w innych marketach budowlanych. poproszony o pomoc fachowiec przedstawił mi kilka produktów od różnych producentów i w dużej rozpietości finansowej. objaśnił dokładnie zastosowanie oraz zaproponował złożenie indywidualnego zamówienia u producenta. fachowe i cierpliwe podejście do klienta, bez względu na dział w którym robimy zakupy. miła nie natarczywa muzyka nie przeszkadzała w rozmowie. obsługa w kasie sprawna i usmiechnięta.
PZU.
Rząd budynków przy ulicy o średnim natęrzeniu ruchu. witryna że można zajrzeć do środka. brak wyraźnego miejsca do zaparkowania przed budynkiem (1,5m chodnika dla pieszych i parkujemy na ulicy), w ogóle nie wskazane miejsca parkingowe.
W środku 2 osoby, mężczyzna zajmujący sie klientką i siedząca obok kobieta wpatrzona w monitor. Zbyt ciasno. Byłam obsłużona szybko i bezproblemowo, aczkolwiek przeszkadzał mi luźny stosunek do klienta.
Z polisy nie musiałam korzystać. Dom i samochód ubezpieczam w PZU.
Fajne jest to że dzwonią do domu przypominająć o upływie terminu płatności za nastęny rok.
bardzo mile jestem zaskoczona po raz kolejny po odwiedzeniu tego sklepu.
towar przejrzyście poukładany na wieszakach. bez problemu można znaleść rozmiar. miła muzyka nie drażniąca. sympatyczna obsługa i chętna do pomocy.
po przymierzeniu większej liczby ubrań wybrałam kilka i nie zauwarzyłam dziwnych spojrzeń obsługi, poproszona o pomoc sympatyczna pani bez problemu wskazała miejsce innego koloru bluzeczki tego samego fasonu.
odpowiedzi rzeczowe. ceny przystępne. nie czuję się w tym sklepie jak intruz. na pewno tam wrócę.
Sklep utrzymany w porządku, przejrzyście ułożone ubrania. Bez problemu można znależć rozmiarówkę , działy widocznie oddzielone asortymentem, wiemy w jakim dziale jesteśmy. Mały problem ze zlokalizowaniem przymierzalni- obsługa widoczna, nie narzuca się ale także nie podchodzi do klienta. W czasie naszego pobytu około 40 minutowego nikt nie podszedł i nie zaproponował pomocy. Bardzo niemiła niespodzianka przy płaceniu rachunku, gdzie mając dwie rzeczy jedną z przeceny a drugą nie pani z ironią poinformowała nas, że ta rzecz NIE JEST w promocji oraz zapytała czy znamy cenę. Więc nie wiem czy w/g pani jesteśmy (wyglądaliśmy) zbyt biedni na KappaAhl ,czy nie pasowalismy do wizerunku sklepu. Byłam zniesmaczona tym zachowaniem. Pani niepotrzebnie skomentowała nasze zakupy. Oraz nie poinformowała nas o możliwości zwrotu towaru. Obsługując klientkę stojącą przed nami w kolejce , widząc oczekujących klientów wdaje sie w niepotrzebne dyskusje na temat aktualnie panujących trendów, co znacznie wydłużyło czas obsługi. Miła muzyka sprzyjająca zakupom. Czego nie można powiedzeć o obsłudze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.