Opinia użytkownika: Anna_1049
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Sklep utrzymany w porządku, przejrzyście ułożone ubrania. Bez problemu można znależć rozmiarówkę , działy widocznie oddzielone asortymentem, wiemy w jakim dziale jesteśmy. Mały problem ze zlokalizowaniem przymierzalni- obsługa widoczna, nie narzuca się ale także nie podchodzi do klienta. W czasie naszego pobytu około 40 minutowego nikt nie podszedł i nie zaproponował pomocy. Bardzo niemiła niespodzianka przy płaceniu rachunku, gdzie mając dwie rzeczy jedną z przeceny a drugą nie pani z ironią poinformowała nas, że ta rzecz NIE JEST w promocji oraz zapytała czy znamy cenę. Więc nie wiem czy w/g pani jesteśmy (wyglądaliśmy) zbyt biedni na KappaAhl ,czy nie pasowalismy do wizerunku sklepu. Byłam zniesmaczona tym zachowaniem. Pani niepotrzebnie skomentowała nasze zakupy. Oraz nie poinformowała nas o możliwości zwrotu towaru. Obsługując klientkę stojącą przed nami w kolejce , widząc oczekujących klientów wdaje sie w niepotrzebne dyskusje na temat aktualnie panujących trendów, co znacznie wydłużyło czas obsługi. Miła muzyka sprzyjająca zakupom. Czego nie można powiedzeć o obsłudze.