Opinie użytkownika (4)

Stacja zlokalizowana najbliżej...
Stacja zlokalizowana najbliżej mojego miejsca zamieszkania, więc jestem tam często, ostatnio dzisiaj rano. Stacja, gdzie zawsze jest ktoś do pomocy, dziś również, zanim wysiadłam z auta, ktoś z obsługi już czekał przy samochodzie. Padło pytanie o paliwo plus delikatna, propozycja sprzedaży produktów dodatkowych, w tym przypadku płynu do spryskiwaczy. Weszłam do wewnątrz, gdzie od razu usłyszałam "dzień dobry" a na twarzach pracowników był widoczny uśmiech-miło. Sympatyczna obsługa, zagaduje klientów podczas oczekiwania w kolejce,która niewątpliwie tam jest. Po przeprowadzonej płatności podziękowanie i zaproszenie na ponowne tankowanie. POLECAM!!!

Aneta_563

18.06.2012

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rzetelna obsługa, miłe...
Rzetelna obsługa, miłe powitanie, niezbyt nachalne propozycje, pełna prezentacja oferty,uświadamianie klientowi korzyści z zakupu, kupiłam buty, jestem bardzo zadowolona z zakupu i miłej obsługi. Dodatkowo w formie informacji zaproponowano mi odpowiednie środki do pielęgnacji obuwia, duży plus za to, pełen profesjonalizm

Aneta_563

18.06.2012

Gino Rossi

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam się do salonu Nokii po uprzednim wywiadzie tel. co będzie potrzebne do złożenia reklamacji na tel. służbowy. Pani poinformowała mnie przez tel, że wystarczy karta gwarancyjna z pieczątką sprzedawcy i naklejką z numerem tel. I to ze sobą zabrałam; na miejscu okazało się, że równie istotna jest data sprzedaży, której w mojej karcie gwarancyjnej brakowało. Z tego też powodu odesłano mnie z kwitkiem. Wiedza i kompetencje personelu, zwłaszcza jeśli ktoś przychodzi akurat specjalnie do tego punktu załatwić konkretną sprawę - to podstawa. Dodatkowym minusem był bałagan na ladzie serwisanta, tym bardziej, że była to akurat kobieta.. Ogromny minus za całokształt..

Aneta_563

19.08.2011

Nokia

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (3)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w centrum handlowym, z dzieckiem, weszłam do sklepu Ecco w poszukiwaniu obuwia dla syna. Sklep bardzo dobrze oświetlony, towar (obuwie) bardzo dobrze wyeksponowane na półkach, w podziale na kategorie: damskie, męskie, dziecięce. Personel w koszulkach firmowych, od razu wiadomo, kto jest sprzedawcą, witający klientów miłym Dzień dobry i uśmiechem. Bardzo dobre wrażenie na "dzień dobry". Od razu podeszłam z synem do półek z dziecięcym obuwiem, gdzie chwilę później podszedł do nas sprzedawca i zaproponował pomoc w doborze obuwia i odpowiedniego rozmiaru. Bardzo podobało mi się podejście do mojego syna jako do klienta, sprzedawca rozmawiał z 4 latkiem, pytał go czy buty się podobają i czy są wygodne, szanował każdą odpowiedź dziecka i nie przekonywał go na siłę. Dodatkowo pytał mnie o zdanie proponując kolejne modele, merytorycznie opisywał cechy obuwia, profesjonalna obsługa. Wybraliśmy model, z którego niestety nie było rozmiaru, ale sprzedawca zaproponował sprawdzenie w innych punktach w Łodzi, czy przypadkiem ich nie ma. Na koniec miło nas pożegnał i pomimo braku zakupu z naszej strony, zaprosił nas ponownie dodając informację na temat dostawy nowych już modeli z kolekcji FW2011. Z pewnością jeszcze tam wrócimy.

Aneta_563

01.08.2011

ECCO

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi