Opinia użytkownika: Aneta_563
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Podczas wizyty w centrum handlowym, z dzieckiem, weszłam do sklepu Ecco w poszukiwaniu obuwia dla syna. Sklep bardzo dobrze oświetlony, towar (obuwie) bardzo dobrze wyeksponowane na półkach, w podziale na kategorie: damskie, męskie, dziecięce. Personel w koszulkach firmowych, od razu wiadomo, kto jest sprzedawcą, witający klientów miłym Dzień dobry i uśmiechem. Bardzo dobre wrażenie na "dzień dobry". Od razu podeszłam z synem do półek z dziecięcym obuwiem, gdzie chwilę później podszedł do nas sprzedawca i zaproponował pomoc w doborze obuwia i odpowiedniego rozmiaru. Bardzo podobało mi się podejście do mojego syna jako do klienta, sprzedawca rozmawiał z 4 latkiem, pytał go czy buty się podobają i czy są wygodne, szanował każdą odpowiedź dziecka i nie przekonywał go na siłę. Dodatkowo pytał mnie o zdanie proponując kolejne modele, merytorycznie opisywał cechy obuwia, profesjonalna obsługa. Wybraliśmy model, z którego niestety nie było rozmiaru, ale sprzedawca zaproponował sprawdzenie w innych punktach w Łodzi, czy przypadkiem ich nie ma. Na koniec miło nas pożegnał i pomimo braku zakupu z naszej strony, zaprosił nas ponownie dodając informację na temat dostawy nowych już modeli z kolekcji FW2011. Z pewnością jeszcze tam wrócimy.