Opinie użytkownika (5)

Potrzebowałam natychmiastowej pomocy...
Potrzebowałam natychmiastowej pomocy laryngologa, przychodnia Palomed, z usług której korzystałam już wcześniej, nie odmówiła mi pomocy mimo, że nie byłam zarejestrowana. Poproszono, abym przyszła pod koniec przyjmowania pacjentów umówionych na godzinę, a pani doktór na pewno zgodzi się mnie przyjąć. Tak tez się stało. Pani w rejestracji dała mi kartę i porosiła o cierpliwość, bo jeszcze jest kilku pacjentów. W poczekalni to co zwróciło moją uwagę to wąskie korytarze, a do tego szerokie krzesła, które uniemożliwiały sprawne wymijanie się osób. Do tego jeden wieszak, obciążony mnóstwem kurtek i płaszczy. Co chwila któraś spadała. Ogólna estetyka poczekalni przyjemna, kolorystyka ciemnego brązu i kojącej zieleni. Schludna, czysta łazienka z mydłem, papierowymi ręcznikami i dużym lustrem. Zdecydowanie za mało miejsca w rejestracji, aby dostać się do najniższego katalogu kart pacjentów jedna pani musiała przepraszać drugą i odstawiać krzesło na bok. Także lada dzieląca pacjentów od rejestratorek nieproporcjonalnie wysoka utrudniająca komunikację. W gabinecie zostałam przyjeta po ok. godzinie czekania, pani dokór była miła, szybko zdiagnozowała moją dolegliwość i wypisała receptę. Dodam, że przychodnia nie posiada własnego parkingu, co jest dość kłopotliwe.

Aneta_207

05.11.2009

Palomed

Placówka

Rzeszów, Słowackiego 11

Nie zgadzam się (26)
Ocena dotyczy ubezpieczenia...
Ocena dotyczy ubezpieczenia OC samochodu osobowego, która miała miejsce juz jakis czas temu, ale utkwiła mi w pamięci z dwóch powodów. Po pierwsze byłam obsługiwana przez agentkę, która równolegle obsługiwała też inna osobę. To ja byłam pierwsza i powinnam zajmowac czas pracownika PZU od poczatku do końca. Jednak między czasie pojawił się ważniejszy klient (wyższej rangi społecznej z uwagi na pełnioną funkcję w środowisku lokalnym) i nie było innej, wolnej osoby, która mogłaby go obsłużyć w danej chwili.W związku z czym agentka biegała z pokoju do pokoju, a mój czas zawierania umowy wydłużył się do ponad godziny. Druga kwestia dotyczy rzetelnego udzielenia informacji na temat zwrotu pieniędzy, który należał mi się przez fakt eksploatacji auta w mieście, gdzie ryzyko wypadków jest mniejsze. Pieniądze został przelane na konto w ciągu kilku dni. Sprawa może uboczna, ale też godna zauważenia, na biurku na którym uzupełnialam formularze panował nieporządek, porozrzucane kartki, niepoukładane ulotki, broszury. To wprowadzało dodatkowy chaos.

Aneta_207

31.08.2009

PZU

Placówka

Ustrzyki Dolne, 29 listopada 12

Nie zgadzam się (26)
Polecam zakupy w...
Polecam zakupy w delikatesach FRAC, duży wybór towaru dobrej jakości. Szczególnie owoce i warzywa, zawsze świeże. Co środę dostawa ryb. Wiele gatunków pieczywa (np.orkiszowe, które nie wszędzie można dostać). Jedyny minus to nie zawsze sprawnie działająca metkownica do warzyw i owoców. Ale i to nie jest duzym problemem, bo wagi są też przy kasach. Poza tym można tu liczyć na jednorazowe foliowe reklamówki.

Aneta_207

29.08.2009

Frac Delikatesy

Placówka

Rzeszów, Obrońców Poczty Gdańskiej 14

Nie zgadzam się (28)
Chcialam ocenić duzy...
Chcialam ocenić duzy park rozrywki dla dzieci. To co zasługuje na plus to dbanie o bezpieczną zabawę, panie odpowiedzialne za to, ubrane sa w żółte koszulki spacerując po sali zwracają uwagę jak korzystać ze sprzetu, zabawek. Dbają o wolna przestrzeń, aby biegające dzieci nie potknęły się. Zwracaja także uwage na trampoline i zjeżdżalnie. Zdarzają sie komunikaty przez mikrofon, aby dotarły do całej grupy. Sformułowane czytelnie i odpowiednio do wieku dzieci. Część sanitarna czysta i dostosowana do dzieci (mini-schodki, aby maluch mógł umyć ręce), dostępny przewijak. Cena przystępna, zalezna od wieku dziecka i czasu zabawy. To co wymagałoby zmiany( naprawy) to na pewno sprzet, myślę tu o samochodzikach z zepsutymi kierownicami bądź ich brakiem. No i drzwi wejściowe, żeby je otworzyć trzeba mieć dużo siły i opracowaną technikę.

Aneta_207

31.07.2009

Fantazja- Centrum Zabaw dla Dzieci

Placówka

Rzeszów, Podpromie 10

Nie zgadzam się (20)
Dotyczy rezygnacji z...
Dotyczy rezygnacji z konta bankowego w PKO S.A. Procedura trwała około 40 minut, polegała na wypełnieniu formularza z danymi i podpisaniu pięciu różnych dokumentów. Musiałam podac powód rezygnacji, jednak pani, która mnie obsługiwała nie próbowała namawiać mnie do zmiany decyzji. Zaproponowała jedynie tańsze konto internetowe. Poinformowała, żebym po dwóch miesiącach przyszła do banku upewnić się, czy nie wpłynęły jakieś środki na konto. Odbiór pieniędzy, które posiadałam w tym dniu na koncie odbył się sprawnie i szybko. Pani, która mnie obsługiwała była miła i wyrozumiała dla błędów w uzupełnianych przeze mnie rubrykach. Usługę oceniam jako zadowalającą, przebiegająca bez problemowo.

Aneta_207

31.07.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (19)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi