Palomed

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Potrzebowałam natychmiastowej pomocy...
Potrzebowałam natychmiastowej pomocy laryngologa, przychodnia Palomed, z usług której korzystałam już wcześniej, nie odmówiła mi pomocy mimo, że nie byłam zarejestrowana. Poproszono, abym przyszła pod koniec przyjmowania pacjentów umówionych na godzinę, a pani doktór na pewno zgodzi się mnie przyjąć. Tak tez się stało. Pani w rejestracji dała mi kartę i porosiła o cierpliwość, bo jeszcze jest kilku pacjentów. W poczekalni to co zwróciło moją uwagę to wąskie korytarze, a do tego szerokie krzesła, które uniemożliwiały sprawne wymijanie się osób. Do tego jeden wieszak, obciążony mnóstwem kurtek i płaszczy. Co chwila któraś spadała. Ogólna estetyka poczekalni przyjemna, kolorystyka ciemnego brązu i kojącej zieleni. Schludna, czysta łazienka z mydłem, papierowymi ręcznikami i dużym lustrem. Zdecydowanie za mało miejsca w rejestracji, aby dostać się do najniższego katalogu kart pacjentów jedna pani musiała przepraszać drugą i odstawiać krzesło na bok. Także lada dzieląca pacjentów od rejestratorek nieproporcjonalnie wysoka utrudniająca komunikację. W gabinecie zostałam przyjeta po ok. godzinie czekania, pani dokór była miła, szybko zdiagnozowała moją dolegliwość i wypisała receptę. Dodam, że przychodnia nie posiada własnego parkingu, co jest dość kłopotliwe.

Aneta_207

05.11.2009

Placówka

Rzeszów, Słowackiego 11

Nie zgadzam się (26)

Palomed

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Palomed?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.