Lodziarnia mieści się w nieciekawym otoczeniu, bo obok dworca PKP ale lody jakie można tam zjeść są numerem jeden! Podawane tam desery są tak pysze ze względu na to, że właściciele sami produkują lody a nie kupują produktów np,. Zielonej budki. Mały wybór asortymentu, ale naprawdę polecam skosztowanie tych lodów. Obsługa jest bardzo miła i klient szabko otrzyma zamówieni.e
Mały, osiedlowy sklepik. Obsługa sklepu jest uprzejma i miła, zawsze pomoże i doradzi . Ceny są porównywalne z większym supermarketem, najważniejsze produkty są zawsze dostępne. Kolejek przy kasie nie ma i to jest bardzo duży plus. Minusem są nieświeże owoce i warzywa, za to pieczywo zawsze jest świeże.
Na zakupach w Ikei męcząca była duża powierzchnia sklepu i przymus chodzenia po wszystkich alejkach żeby dojść do działu mieszczącego się na końcu. Obsługa była miła lecz trudno byłą ją znaleźć. Na szczęście znała się na asortymencie i sprawnie pomogła. Asortyment ciekawy i bardzo zróżnicowany. Jeśli chodzi o kasy - występują bardzo długie kolejki mimo dużej ilości otwartych kas a na pułkach przy kasach można zobaczyć odłożone zakupy rozmyślnych Klienów. Dużym plusem IKEI jest bar oraz kącik dla dzieci.
Szybko i wygodnie, kiedy nie chcemy wchodzić do środka Mc Donalda i czekać w kilometrowych kolejkach można korzystać z MC Drive. Obsługa jest miła, szybko sobie radzi z realizowaniem zamówienia. Jedzenie dobre jak zawsze i dostępne. Dobry pomysł to wejście do toalet po podaniu kodu z paragonu. unika się w ten sposób "toaletowych klientów".
W sobotę po raz kolejny odwiedziłam wraz ze znajomymi restaurację LaSorpresa. Zamówiliśmy pizzę, kilka soków oraz 2 latte. Przyniesiono nam 3 soki bananowe i 4 "kiby" a mialo byc na odwrot. . Pizzę dostaliśmy po 20 minutach, lecz jedzenie w smaku moze byc , ale wyglad jest okropny , jakby wszystko zmieszane na ciescie, strasznie malo dodatkow, ciasto nie jest sztywne i "spada" z gietkosci, pizza nie jest pokrojona na kawałki a tępymi nożami nie bylismy w stanie sami tego zrobic, gdyz ser strasznie sie ciagnął. Cena pizzy jak na jakos jest zawyzona. Atmosfera panująca w lokalu jest bardzo przyjemna- , delikatna muzyka w tle, a sam wystrój restauracji przywołuje skojarzenia z Włochami. Co do obsługi to przyszła do nas po ok 10 minut od przyjscia, ekspedienki strasznie patrza sie na ludzi, czesto za barem ich obgadując , bardzo bylam rozczarowana tym, że potem proszac o karty z deserami uslyszlaam odpoweidz: prosze sobie przyniesc , lezą na barze. Z wielkim zaskoczeniem przeszlam cala sale i wzielam sobie. La sorpresssa byla kiedys o wiele lepsza, zeszla na psy.
lidl tanim sklepem nie jest, a jakość produktów dyskontowych nie jest zbyt dobra , wolę biedronke czy Tesco. W lidlu towaru jest dużo ale tego samego zanim dojdę od pólki do innej po przeciwnej stronie sklepu to mija kilka minut szybkim krokiem. Podczas wyprzedazy w sklepie - tłok ludzi przed otwarciem, a przeceny były np namiot za 15 zl. a otwarta była tylko jedna na dodatek obsługiwała . Sklep jest zbyt drogi a nic ciekawego w nim nie ma.
Bardzo milo wspominam pobyt w punkcie Mbanku. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo uprzejma i miła, ubrana była w ciuchy z logiem mbanku wygladało to bardzo ładnie i starannie. Bardzo dużo wiedziała na zadawane przeze mnie pytania o oferty, tak i wspaniale wytlumaczyła wiele rzeczy. Jestem zadowolona z takiej obsługi.
Witam. Dziękuję Pani za zamieszczenie opinii na temat usług naszego banku. Jest mi niezmiernie miło słyszeć, że usługi świadczone przez mBank oraz reprezentujących bank pracowników spotkały się z Pani uznaniem. Każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby móc sprostać oczekiwaniom Klientów. Tym bardziej Pani opinia jest dla nas cenna pokazuje bowiem, że nasz codzienny trud zyskuje uznanie i aprobatę Klientów. Przypominam, iż pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Raz jeszcze dziękuje za podzielenie się z nami opinią życząc Pani wiele zadowolenia ze świadczonych przez nas usług. Pozdrawiam, Monika Omielska
Tu moge wiele...
Tu moge wiele napisac. TEsco ma wielki plus zas mile ekspedientki (zazwyczaj) i ich ladny wygląd(stroj). leCZ OGROMNY MINUS ZA OTWARCIE 1 NA 10 KAS kolejki sa ogromne, az nie warto czekac by kupic kilka produktow. Organizacja pracy tez jest kieska. ekspedientki na kasach sa mile i uprzejme, gorzej z takimi, ktore wykladaja towar, na pytanie gdzie mogę coś znależć, odpowiadaja nie wiem niech Pani szuka albo zapyta kogoś innego ja tu tylko towar wykładam. CO do osob ktore to robia czesto lubia miedzy soba lub znajomymi porozmawiac dosc głosno a nie dyskretnie, czasem nawet podnosząc głos.
BArdzo czesto tez spotykam sie z balaganem na polkach jak i z cenami. Towar jest na polce a nie ma ceny i na odwrot. Albo towar jest wylozony byle jak, bez zadnego starania dlatego tez czesto towar ma "pogniecione opakowanie"
Według moich róznych kryterium biedronka dobrze spisała się. Ekspedientki chetnie pomagaja wystarczy poprosić i nie jest to dla nich problem, czasem zdarzy sie im urzadzic prywatne rozmowy z kims bliskim(klientem) na kasie , ale sa mile i usmiechniete i co najwazniejsze w tym sklepie sa male kolejki:) Ale kasy wygladają na troszke niezadbane, mogły by być wyczyszczone i łądniej eksponowane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.