Po wykonaniu okresowych badań do pracy, okazało się, że będę musiała po raz pierwszy w życiu nosić okulary. Byłam totalnie zdezorientowana, nie miałam pojęcia gdzie się udać, na forach internetowych wyczytałam bardzo pozytywne opinie na temat Vision Express. Udałam się do najbliższego salonu na umówienie spotkania. Ponieważ były to godzinny poranne i nie było zbyt wielkiego ruchu, Pani obsługująca zaproponowała mi badanie z miejsca, najpierw przedstawiając mi aktualną ofertę. Bardzo mi się spodobała opcja, że dla klientów, którzy kupują oprawki i szkła w salonie, badanie wzroku kosztuje symboliczną złotówkę. Oczywiście skorzystałam z tej oferty. Badanie trwało ok. 15 minut i od razu otrzymałam receptę na konkretne szkła. Najtrudniejsza część, czyli wybór oprawek wciąż była przede mną. Jednak dzięki pomocy sprzedawczyni w miarę szybko dokonałam wyboru. Należy w tym miejscu również dodać, że wszystkie oprawki były ułożone w narastających przedziałach cenowych, dzięki czemu łatwo można było odnaleźć odpowiednią półkę. Dodatkowo sprzedawczyni bardzo dobrze się orientowała jakie oprawki pasują do danego typu twarzy, co zdecydowanie ułatwiło i przyspieszyło podjęcie decyzji. Po wybraniu konkretnego modelu został mi również przedstawiony w promocyjnej cenie zestaw czyszczący oraz etui na okulary. Wtedy sprzedawczyni zaproponowała mi, żebym udała się na kawę i wróciła za godzinkę po odbiór. Okazało się, że trwało to dużo krócej, bo już po 40 minutach odebrałam telefon, że okulary są gotowe i można się zgłosić po odbiór. Po ponownym przyjściu bez żadnego czekania w kolejce (ponieważ w salonie pracowały wówczas dwie Panie obsługujące) dokonałam płatności, otrzymując zaoferowany wcześniej rabat, który jest jednym z głównych haseł reklamowych firmy, czyli ile lat tyle procent zniżki.
W pełni polecam usługi tego salonu, zaczynając od wyglądu, estetyki i porządku, poprzez profesjonalne badanie wzroku, bogatą ofertę oraz obsługę pracowników. Dodatkowym atutem jest fakt, iż w przeciągu 1,5 godziny można wyjść z gotowymi okularami, co mogę zdecydowanie uznać za największy plus tej placówki.
Opisywana przeze mnie stacja paliw należy do jednych z największych na terenie Gdańska, posiada aż dwanaście dystrybutorów do tankowania, co oczywiście jest bardzo korzystne dla klientów, gdyż minimalizuje czas oczekiwania w kolejce do tankowania wybranego paliwa.
Po wyjściu z samochodu, swoją pomoc od razu zaproponował mi jeden z pracowników stacji. Dzięki temu mogłam od razu zająć miejsce w kolejce do kasy (wiedząc, że po zatankowaniu mój samochód zostanie bezpiecznie odstawiony na wyznaczone miejsce parkingowe należące do stacji) tym bardziej, że również chciałam wykupić kartę do myjni samochodowej.
Oczekiwanie w kolejce zajęło mi ok. siedem minut, ale biorąc pod uwagę, że przy takim natężeniu ruchu i takiej ilości dystrybutorów, w środku zastałam tylko jednego sprzedawcę, nie powinnam być zdziwiona. Dodatkowo Pani stojąca za kasą była bardzo powolna i mało energiczna. Nie mogę napisać, że była to profesjonalna obsługa, raczej mechaniczne wykonywanie czynności, bez żadnych grzecznościowych zwrotów. Należy jednak przyznać, że zarówno wewnątrz sklepiku jak i w toalecie było bardzo czysto. Ceny za paliwo oraz inne usługi oferowane przez stację, nie należą do najniższych i z pewnością można w pobliżu znaleźć kilka tańszych miejsc, ale ja wierzę, że ma to swoje odzwierciedlenie w jakości.
Dodatkowo do karty na myjnię zakupiłam żetony do odkurzacza. Niestety okazało się, że odkurzanie nie przyniosło zamierzonych efektów, gdyż odkurzacz bardzo słabo wciągał brudy, jakby był zapchany. Zwróciłam się w tej sprawie do pracownika obsługi placu, ale powiedział mi, że nie jest w stanie nic na to poradzić. Za to myjnia samochodowa to moim zdaniem jedna z najlepszych w trójmieście – bardzo duży wybór programów i zawsze można liczyć na pomoc pracownika, który wprowadza i wyprowadza samochód na życzenie klienta.
Opisana powyżej stacja paliw jest godną polecenia placówką firmy Orlen, pomimo iż nie wszyscy pracownicy potrafią dobrze wykonywać swoje obowiązki. Bardzo często korzystam z usług tej placówki i wiem, że zawsze mogę liczyć na fachowe porady odnośnie sprzedawanych produktów takich jak: płyny, oleje, lub też na bezinteresowną pomoc np. przy wymianie żarówki.
W skrócie można by powiedzieć, że „Festus” to dobre wina w dobrej cenie. I pomimo, iż opis ten przedstawia sklep w dobrym świetle to z pewnością nie oddaje jego niepowtarzalnego charakteru. Z uwagi na fakt, iż moja wiedza na temat win ogranicza się do minimum, po wejściu do sklepu wiedziałem jedynie, że musi być czerwone i wytrawne. I tylko dzięki eksperckiej poradzie sprzedawcy stojąc przed regałem z dziesiątkami butelek z winem, byłam w stanie zdecydować się na konkretną butelkę.
Sprzedawca na początku przeprowadził ze mną krótki „wywiad” na temat gatunku, rodzaju, przedziału cenowego oraz częstotliwości spożywania. Dzięki tym informacjom zaproponował wybrane butelki wina, przy czym każda pochodziła z innego kraju. Dodatkowo każde wino charakteryzowało się bukietem odmiennego smaku pomijając fakt, iż były tego samego rodzaju. Sprzedawca potrafił w doskonały sposób przedstawić wiele ciekawych informacji na temat pochodzenia, sposobu uprawy, czy nawet klimatu w jakim dane owoce miały przyjemność dojrzewać. Interesujący był również fakt, iż nie zalecał wydawania dużych pieniędzy w przypadku gdy pija się wina od czasu do czasu, ze względu na to, iż różnicę pomiędzy tymi droższymi trunkami potrafi dostrzec jedynie prawdziwy smakosz.
Warto również zwrócić uwagę na wystrój sklepu. Drewniane regały oraz skrzynie, w których prezentowane są oferowane butelki win z całego świata (francuskie, włoskie, hiszpańskie, argentyńskie, portugalskie oraz wiele innych). Cały asortyment w idealnym porządku, dzięki czemu łatwo można odnaleźć interesującą nas „etykietę”.
Wybrana butelka była przeznaczona na prezent, dlatego potrzebowałam również stosowanego opakowania. Nim zdążyłam się jeszcze dobrze rozejrzeć, a już miły Pan zaproponował trzy możliwości. Na tej podstawie przyznaje, że obsługa w pełni profesjonalna od początku do końca.
Szczerze polecam sklep winiarski „Festus”, zarówno dla koneserów jak i amatorów wszelkich rodzajów win. Szeroka wiedza ekspercka sprzedawców oraz niesamowita atmosfera powstająca podczas słuchania ich wiedzy, nie pozwoli na to abyśmy „dali się nabić w butelkę”.
Terranova to sklep, w którym można znaleźć ciekawe i jednocześnie wyszukane ciuchy nie kosztujące krocie, czego na pierwszy rzut oka można się spodziewać, biorąc pod uwagę zarówno lokalizację sklepu, jak i oryginalność prezentowanych kolekcji. Niestety, ale do tego wszystkiego brakuje jakiejkolwiek troski o klienta, jak również o lokal, w którym prezentowane są rzeczy.
Pierwsze moje zastrzeżenie dotyczy ułożenia odzieży na sklepie: panuje bałagan, który utrudnia w dużym stopniu odnalezienie odpowiedniego rozmiaru. Również bardzo rażący jest fakt, iż niektóre rzeczy leżą na podłodze.
Wybrałam trzy pary spodni, z którymi udałam się do przymierzalni. Nikt nie sprawdził jaką ilość ciuchów zabrałam do mierzenia. Po wejściu do środka przymierzalni, okazało się, iż nie mam gdzie odwiesić swoich rzeczy, gdyż najprawdopodobniej poprzednia klientka zostawiła wszystko rozrzucone po całej przymierzalni. Podobnie wyglądały pozostałe kabiny.
Zdecydowałam się na jeden model, z którym postanowiłam udać się do kasy. Najpierw jednak musiałam odłożyć na swoje miejsce pozostałe dwie pary, gdyż przy przymierzalni brakuje przeglądarki pozwalającej na odwieszenie rzeczy. Zapewne jest to główna przyczyna odpowiedzialna za istniejący nieporządek wsród rozwieszanych ciuchów.
Przed dokonaniem płatności chciałam uzyskać informację odnośnie innego modelu, czy będzie jeszcze dostępny w wybranym rozmiarze, gdyż nie mogłam go odnaleźć na sklepie. Sprzedawczyni wydała się bardzo zakłopotana i zmieszana, na początku nie mogła skojarzyć o jaki model pytam, po czym zbyła mnie mówiąc, iż nie potrafi mi odpowiedzieć. Przy tym wszystkim była bardzo mało komunikatywna i uprzejma. Odniosłam wrażenie, iż ogólnie personel nie posiada wiedzy na temat sprzedawanego asortymentu, gdyż całej tej sytuacji przyglądała się inna sprzedawczyni, która również nie odezwała się ani słowem.
Zawsze polecam ten sklep moim znajomym, bo pomimo tej całej nieszczęsnej otoczki , można kupić naprawdę fajne ciuchy w atrakcyjnej cenie, aczkolwiek pewnie nie wszystkim klientom takie warunki odpowiadają.
Do wczoraj w restauracjach SPHINX obowiązywała promocja shoarma za 9,9 zł. Razem z przyjaciólmi wybraliśmy się na obiad po pracy. Bardzo lubię tą restaurację, gdyż panuje tam bardzo specyficzny klimat tworzony m.in. przez charakterystyczne dla tego miejsca lampy oraz dekorowane wieszaki. Ta kolejna wizyta utwierdziła mnie w przekonaniu, że warto tam wracać. Jedzenie przepyszne,porcje duże i estetycznie podane a ceny bardzo atrakcyjne. Na moją pozytywną ocenę wpłynął również fakt, iż wszystkie posiłki zostały podane w tym samym czasie, a było nas razem pięć osób. Kelner od samego początku nawiązał z nami dialog, dzięki czemu obsługa była w pełni profesjonalna. Po obiedzie zawsze jedliśmy deser, ale wczoraj nikt nam nic nie zaproponował i za to chyba należy się jedyny minus.W pełni polecam tą restaurację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.