Opinie użytkownika (6)

Rewelacyjnie. Paczki dochodzą...
Rewelacyjnie. Paczki dochodzą w ekspresowym tempie, wszystko rewelacyjnie zoganizowane, powiadomienia na maila, telefon, możliwość śledzenie paczki, zdecydowanie najlepszy wybór z pośród opcji dostawy zakupionych rzeczy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1886

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi bardzo dobra, chciałam kupić lodówkę, pan odpowiedział na wszystkie moje pytania, dokałdnie poinformował o cechach produktu. Zastrzeżenie tylko do cen. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Aleksandra_1886

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam buty w...
Zamówiłam buty w środę z samego rana tak, aby w piatek już były, ku mojemu zdziwnienu buty zostały dostarczone już w czwartek, czyli na drugi dzień! Sa, piękne, dobrze wykonane, a jak zapakowane! Kilka fajnych karteczek, naklejki, ciekawe hasła reklamowe, do tego piękne pudełko, którego wzór mozna sobbie wybrać, no i kupon rabatowy na następne zakupy. Genialne! Polecam!

Aleksandra_1886

13.09.2016

Renee

Kontakt online

Nie zgadzam się (8)
Doradca na infolinii...
Doradca na infolinii rzetelnie udzielił mi wszystkich potrzebnych informacji jak wykonać cesję abonamentu, do tego był bardzo miły i miałam wrażenie "uśmiechu przez telefon".

Aleksandra_1886

13.09.2016

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w BGŻ...
Obsługa w BGŻ rewelacyjna, nie czekałam w kolejce do doradcy, do tego pani była miła, kompetentna, odpowiadała rzeczowo na szereg moich pytań o produkt kredytowy i starała się dopasować do mnie najlepszą ofertę. Byłam jeszccze w kilku innych bankach, by porównac ofertę i obsługa w bgż zdecydowanie przebijała inne banki. Do minusów zalicza się kolejka do kasy, która robi sie dlatego, że kasjerzy muszą nie tylko wykonywać operacje kasowe, ale także sprzedawać produkty, co znacznie wydłuża czas obsługi. Powinien być jakiś podział, tak aby przy kasie tylko transakcje, a nie sprzedaż.

Aleksandra_1886

10.09.2016

BNP Paribas

Placówka

Krosno, Łukasiewicza 110A

Nie zgadzam się (0)
Moim zdaniem obsluga...
Moim zdaniem obsluga w Pepco w Krośnie jest naprawdę kompetentna i profesjonalna. Byłam w tym sklepie pierwszy raz, dlatego po wejściu do niego od razu zapytałam sprzedawcy, gdzie leży produkt, którego potrzebuje, ponieważ nie miałam zbyt wiele czasu na szukanie. Wyjasnilam Pani, że wystarczy jeżeli mi wkaże "mniej więcej", w którą stronę iść i gdzie szukać, a ja już dam sobię radę. Jednak Pani zaoferowała swoją pomoc w większym stopniu, niż oczekiwałam i zaprowadziła mnie dokładnie do szukanego przeze mnie produktu, dodatkowo była miła i życzliwa oraz zapytała czy jeszcze potrzebuje pomocy. Byłam jej bardzo wdzięcza, gdyż się spieszyłam, kupiłam co trzeba w bardzo krótkim czasie. Przy okazji kupiłam jeszcze inną rzecz - zupełnie z innej kategorii, która spodobła mi się, gdy szłam do kasy, także myślę, że oferta sklepu jest szeroka i na pewno tam wrócę, by dokladniej się z nią zapoznać. Jedyne co zauważyłam, to lekki bałagan w bibelotach do kupienia leżących przy kasie. Moja ocena jednak jak najbardziej pozytywna.

Aleksandra_1886

09.09.2016

PEPCO

Placówka

Krosno, Niepodległości 6B

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi