Opinie użytkownika (5)

Polecam zakupy w...
Polecam zakupy w Stokrotce, promocyjne ceby na wybrane produkty, świeże pwoce i warzywa, szeroki asortment. Miła obsługa. Jedyny minus mojej Stokrotki to ziemniaki, które są niesmaczne, wręcz okropne-przydałoby sie zmienić dostawce.

Aleksandra_164

19.05.2020

Stokrotka

Placówka

Wałcz, Kilińszczaków 43

Nie zgadzam się (0)
Jedna z wielu...
Jedna z wielu instytucji do której wchodząc, tracę nerwy. Oczywiście kilka okien, w krótych siedzą naburmuszone panie. Chcąc kupić kopertę bąbelkową muszę iść do okienka "paczk" ale żeby ją wysłać muszę iść już do okienka "listy" no chyba, że pani siedząca w okienku paczki ma dzisiaj humor i łaskawie wyśle mi ten list w bąbelkowej kopercie. Obsługa fatalna, w okienku Listy siedzą dwie Panie, ale obsługuje tylkojedna bo druga jak zawsze robi coś innego, coś co powinna robić w trakcie pracy a nie specjalnie zamykać okienko,albo odsyłać do okienka obok. Nawet chcąc zrobić jedno kartkę ksero muszę czekać bo pani jak zwykle powedziała, nie teraz proszę czekać. Mam tylko nadzieję, że ludzie kiedyś się zmienią i będą normalnie się traktować, bo to że ta pani siedzi sobie na poczcie i wysyła moje listy nie znaczy, że jest lepsza odemnie, a tak się zachowuje, ja muszę włazić jej w "dupę" żeby ona z łaską nie wysłała mi list i nie robiła problemów, że np. karteczkę do listu poleconego, która i tak zostaje u mnie wypełninłam czerwonym długopisem. Jednym słowem KATASTROFA, ludzie nie zdają sobie sprawy jak bardzo przyczyniają się i zniechęcają do korzystania z usług poczty polskiej. Tylko dziwi mnie jedna rzecz, po co takie kobiety tam pracują skoro dla nich to wielka łaska obsłużyć klienta.

Aleksandra_164

15.10.2010

Poczta Polska

Placówka

Wałcz, Kilińszczaków 30

Nie zgadzam się (1)
Już sam parking...
Już sam parking przed sklepem nie zachęca do robienia zakupów. Dwóch komplentnie pijanych facetów przykleja się do ciebie i chce - to nie jest prośba tylko bardziej żądanie, albo "dymka", albo pieniędzy, ciężko się od nich odpędzić. W środku sklepu towar uzupełniony po wekendowych zakupach, w miare czysto. Najgorsze miejsce w sklepie to miejsce przy kasach. Po nabiciu produktów na kasie nie ma miejsca na ich zapakowanie. Kilku centymetrowa lada za sprzedawczynią nie pozwala na pomieszczenia większych zakupów. Jeszcze gorsza jest ekspiedientka, która do twoich towarów, które pakujesz dorzuca towary kolejnego klienta nie zważając, że się nie mieszczą i mieszają, dodatkowo jej oburzona mina i zero jakiejkolwiek uprzejmości nie zachęca klientów. Każdy ma swoją pracę do wykonania ale najgorsze jest jeśli ktoś myśli, że praca którą wykonuje jest jego karą.

Aleksandra_164

12.05.2009

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (20)
W Play online...
W Play online zakupiłam internet bezprzewodowy. Po około miesiącu jego używania prędkość jego spadła do minimalnej i nie wiedziałam jaka jest tego przyczyna. Zadzwoniłam na infolinie, ponieważ pani w pukncie sprzedaży nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytanie. Osoba, z którą się połączyłam na infolinie była totalnie niekompetentą osobą, po podaniu jej mojego numeru, hasła i problemu kazała mi czekać na odpowiedz, po niecałych 8 minutach oczekiwania pani nadal nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie dlaczego mój internet tak wolno chodzi. Myslałam, że to jest naprawde coś skomplikowanego do sprawdzenia, ale po godzinie zadzwoniłam ponowanie na infolinie Play online i rozmawiałam już z inną konsultantką, której po podaniu tych samych danych wsytarczyła minuta na odpowiedź zadanego pytania.

Aleksandra_164

08.05.2009

Play

Placówka

Nie zgadzam się (32)
Za każdym razem...
Za każdym razem kiedy noszę się z zamiarem kupna spodni jeansowych wiem, że nie będą to łatwe zakupy. Tym razem jednak zostałem bardzo miło zaskoczona :)) Na zakupy wybrałam się dość późno, wiedząc, że sklep jest otwarty do 21. Wchodząc do niego domyślałam się nastawienia eskspedientek, była godzina 20:40 więc każda z nich myślała o jak najszybszym zamknięciu sklepu i powrotu do domu. Miałam tylko 20 minut na wybór spodni i pierwszy raz spotkałam się z tak wielkim zaangażowaniem w obsłudze klienta, jestem dość wybredną osobą i ciężko mnie zadowolić, może i to przyczyniło się do tego, że byłam obsługiwana przez dwie eskpedientki ale ilość spodni i ich opinie na temat tego jak wyglądam w spodniach były naprawdę zaskakujące w poztywnym sensie. Miło jest robić zakupy w miejscu, gdzie obsłudze nie chodzi tylko o "wciśnięcie" towaru, ale o zadowolenie klienta. Ja wyszłam z tego sklepu zadowolona, z jeansami, w których się dobrze czuje; jeśli obsługa w innych sklepach byłaby choć trochę zaangażowana tak jak w tym myślę, żę przychody znacznie by wzrosły przy istniejącej konkurencji. Zarówno wystrój sklepu jak i obsługa jest godna polecenia.

Aleksandra_164

08.05.2009
Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi