Opinia użytkownika: Aleksandra_164
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W Play online zakupiłam internet bezprzewodowy. Po około miesiącu jego używania prędkość jego spadła do minimalnej i nie wiedziałam jaka jest tego przyczyna. Zadzwoniłam na infolinie, ponieważ pani w pukncie sprzedaży nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytanie. Osoba, z którą się połączyłam na infolinie była totalnie niekompetentą osobą, po podaniu jej mojego numeru, hasła i problemu kazała mi czekać na odpowiedz, po niecałych 8 minutach oczekiwania pani nadal nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie dlaczego mój internet tak wolno chodzi. Myslałam, że to jest naprawde coś skomplikowanego do sprawdzenia, ale po godzinie zadzwoniłam ponowanie na infolinie Play online i rozmawiałam już z inną konsultantką, której po podaniu tych samych danych wsytarczyła minuta na odpowiedź zadanego pytania.