Zbliża się czas świąt, więc i czas kupowania prezentów. Wchodząc do sklepu od razu zaskakuje estetyczny wygląd, czystość i schludność ekspedientek. Poszliśmy z mężem na zakupy i od razu podeszła do nas Pani ekspedientka aby zapytać czy w czymś pomóc. Mam problem z dobraniem sobie odpowiedniego rozmiaru spodni-Pani zaczęła mi doradzać w czym będzie mi dobrze, jaki materiał jest bardziej wytrzymały, na co zwracać uwagę kupując spodnie jeansowe. Widać, że do każdego klienta personel podchodzi indywidualnie i nie wciskają wszystkiego co mają. Artykuły w sklepie są przejrzyście poukładane, sklep jest przestronny, dobrze oświetlony. Ważnym aspektem jest możliwość płatności kartą oraz możliwość skracania spodni na miejscu bez dodatkowych kosztów. Należy również uwzględnić fakt, że dzięki temu, że kupiłam 2 pary spodni dostałam rabat 10 zł. Ceny również są jak dla mnie bardzo dobre - biorąc pod uwagę porównanie z innymi sklepami. Jest to na pewno sklep wart uwagi, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na rozmiar.
Z racji wykonywanego zawodu mam styczność dość często z zakładami ubezpieczeniowymi. Niestety tego zakładu nie mogę polecić. Od kilku dni staram się uzyskać informacje na temat szkody i nie jestem w stanie nic osiągnąć. Kilka tygodni temu pisałam pismo do PZU z prośba o załatwienie mojej sprawy i nie uzyskałam do tej pory odpowiedzi, w zeszłym tygodniu poprosiłam mailowo o przesłanie potrzebnego dokumentu i nawet nie dostałam informacji czy mój mail dotarł do właściwej osoby, mimo że o takową prosiłam. W dniu dzisiejszym postanowiłam zadzwonić do PZU na infolinię i poprosić aby likwidator szkód się ze mną skontaktował, niestety taki kontakt nie nastąpił. Pani z infolinii owszem była bardzo miła i poinformowała mnie, że moje pismo jak i wiadomość mailowa dotarły już dawno, i że przekazuje dalej informację, że proszę o kontakt - ja do tej pory czekam na tel zwrotny. Być może jest to jedna z większych firm ubezpieczeniowych, ale tez jedna z najstarszych i chyba takie zasady "starsze" niż wszędzie tam panują
Wielu ludzi twierdzi, że biedronka to sklep dla ludzi biednych, lubiących przeciętne produkty. Moim zdaniem jest to jeden z najprzyjemniejszych sklepów i mogłabym go polecić każdemu. Sklep, o którym mowa jest odnowiony i zawsze zadbany. Jak się wchodzi jest czysto i schludnie, wszystkie produkty poukładane według schematu, zgodnie z przeznaczeniem. Zawsze gdy jest dłuższa kolejka do kas wzywana jest kolejna osoba do obsługi, bez przypominania się klientów. Panie (Panowie) kasjerki zawsze uśmiechnięte, pomocne pytają czy w czymś pomóc, a przy kasie zawsze usłyszymy miłe "zapraszam ponownie". Warto również wspomnieć o częstych promocjach zwłaszcza na artykuły dziecięce, które nie ukrywam najbardziej mnie interesują. Polecam ten oddział sklepu - sama często tam zachodzę.
W związku z tym, że niedawno doczekałam się potomstwa postanowiłam wybrać się do pobliskiego sklepu z artykułami dla dzieci aby wybrać "kolejny" fotelik dla dziecka. Ku mojemu zaskoczeniu, po wejściu do sklepu i rozejrzeniu się podeszła do mnie Pani ekspedientka i zaoferowała swoją pomoc. Z racji tego, że wcześniej już miałam upatrzony dany model, poprosiłam aby Pani przedstawiła mi wszystkie jego walory. Nie było z tym najmniejszego problemu: dowiedziałam się jak montować fotelik w samochodzie, jakie dodatkowe elementy zawiera fotelik, jakie atesty posiada, dla jakich dzieci jest przeznaczony. Pani umiała odpowiedzieć na każde zadane pytanie, do tego z uśmiechem na twarzy i przyjaznym nastawieniem do klienta. Po przedstawieniu nam oferty zapytała czy pomóc w czymś jeszcze, po czym zabrała wybrany przez nas produkt aby przygotować nam go.
Dodatkowo artykuły w sklepie są ciekawie posegregowane, wszystko jest łatwe do odnalezienia a do tego ceny są dużo niższe w porównaniu z innymi pseudo hurtowniami dziecięcymi w pobliżu. Aż się chce robić zakupy dla takich maluszków w tak przyjaznym miejscu.
W październiku tego roku postanowiłam kupić przez internet produkt z Ramnet.pl. Transakcja przebiegła pomyślnie, otrzymałam produkt zgodny z opisem, komunikacja ze sklepem jednak nie była zbyt ciekawa. Okazało się, że muszę zwrócić towar do sklepu i tutaj zaczęły się schody. Zanim dostałam odpowiedź na maila z prośba o wskazanie do kiedy można zwrócić zakupiony towar minęło jakieś 5 dni. Produkt zwróciłam razem z paragonem zakupu i dołączyłam wszystkie dane łącznie z numerem konta bankowego aby zwrócono koszta towaru zwracanego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam swoich pieniędzy. Dzwoniąc do działu reklamacji za każdym razem natykam się na niekompetentnych pracowników, którzy nie są w stanie powiedzieć mi gdzie są moje pieniądze i zwalają winę na księgowość, oraz tłumaczą się tym, że przelew zaginął. Do tej pory nie mam pieniędzy na koncie a minęło już 1,5 miesiąca od zwrotu towaru.
Ogólnie sklep oceniam pozytywnie pod względem oferty, szybkości dostarczenia zamówienia oraz jakości produktów, niestety pod względem wiedzy personelu, ich zachowania oraz obsługi nie jest zbyt interesująco.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.