Opinia użytkownika: Aleksandra_1068
Dotycząca firmy: ramnet.pl
Treść opinii: W październiku tego roku postanowiłam kupić przez internet produkt z Ramnet.pl. Transakcja przebiegła pomyślnie, otrzymałam produkt zgodny z opisem, komunikacja ze sklepem jednak nie była zbyt ciekawa. Okazało się, że muszę zwrócić towar do sklepu i tutaj zaczęły się schody. Zanim dostałam odpowiedź na maila z prośba o wskazanie do kiedy można zwrócić zakupiony towar minęło jakieś 5 dni. Produkt zwróciłam razem z paragonem zakupu i dołączyłam wszystkie dane łącznie z numerem konta bankowego aby zwrócono koszta towaru zwracanego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam swoich pieniędzy. Dzwoniąc do działu reklamacji za każdym razem natykam się na niekompetentnych pracowników, którzy nie są w stanie powiedzieć mi gdzie są moje pieniądze i zwalają winę na księgowość, oraz tłumaczą się tym, że przelew zaginął. Do tej pory nie mam pieniędzy na koncie a minęło już 1,5 miesiąca od zwrotu towaru. Ogólnie sklep oceniam pozytywnie pod względem oferty, szybkości dostarczenia zamówienia oraz jakości produktów, niestety pod względem wiedzy personelu, ich zachowania oraz obsługi nie jest zbyt interesująco.