Zapisałam sie na wizyte do okulisty. W trakcie zapisywanie sie na wizytę rozmawiałam z Panią na temat kosztów okularów oraz wizyty u lekarza. Zapewniono mnie ze wizyta jest bezpłatna a koszt wyrobienia okularów to w zasadzie koszt oprawek. Ucieszyłam sie i umówiłam na wizytę. Obsługa w trakcie wizyty w porządku, pani doradca zaprowadziła mnie do lekarki, bez kolejki, pani doktor bardzo miła. Wizyta przebiegła sprawnie i szybko. Pozniej okazało sie ze zamawiajac okulary absolutnie nieprawdą jest ze koszt oprawek to jedyny koszt poniewaz wybierając oprawki okazało sie ze kosztują ok 300 zł natomiazst za szkła musze dopłacic kolejne prawie 400 zł. Łacznie ok 700 zł koszt wyrobienia nowych okularów. Powołując sie na rozmowę sprzed kilku dni Pani powiedziała ze ona nie jest w stanie przewidziec jakie mam szkła i soczewki i bezczelnie odpowiedziała " to nie moja wina ze ma pani takie duze cylindry". Pomijam fakt ze wcale nie sa jakies wybitnie duze. Gdy zapytałam czy moge te okulary wyrobic u innego optyka dowiedziałam sie ze owszem, ale musze zaplacic za badanie 100 zł. Czuje sie oszukana ponieważ postawiono mnie przed faktem albo place 100 zł i ide do innego optyka albo place 700 zł i mam okluary. Zero czasu na zastanowienie sie ponieważ pani juz nie była tak miła jak przy zapisywaniu sie na wizyte i niecierpliwie czekała na moja decyzję. Zgodziałm sie na wyrobienie okularów ponieważ nie miała zbytnio wyjscia- nie miałamszans zorientowac sie jaki jest koszt gdzie indziej. Czuje sie oszukana i wszystkim odradzam wizyte w tym salonie- drogo, duzo informacji otzrymujemy po wizycie nie mając szans na ich przemyslenie, niemiła obsługa - włacznie z panią kierownik ( słyszałam jej obsługę innego klienta). Odradzam , odradzam
Byłam w sklepie plusa zapłacić za rachunek telefoniczny. Pani w kasie, P.Kamila, była bardzo miła i usmiechnięta. Miałam równiez pytanie dotyczące doładowania konta- nie wiedziałam jaka kwotą będzie dla mnie najkorzystniej ponieważ mało korzystam z tego numeru. Panie Kamila zaproponowała mi zmianę taryfy i właczenie usługi która bardzo zmniejszyła moje comiesięczne wydatki. Teraz moge doładowywac kiedy chcę a nie co miesiac nie wykorzystując zgromadzonych srodkow. Wyszłam ze sklepu bardzo zadowolona poniewaz nie dośc ze bardzo podobała mi sie obsługa i atmofera panująca w sklepie to jeszcze załatwiłam swoje sprawy. Polecam ten sklep - miła, kompetentna obsługa, która doradzi i znajdzie najlepsze dla klienta rozwiązanie.
Są dość duże kolejki nie z powodu wolnej obsługi ale jakości wypieków jakie mają. Nie są wysoki ceny a ja za każdym razem wychodzę z tamtą z uśmiechem. Każda z kasjerek jest miła i uprzejma, zawsze powiadamiają o promocjach. Lokal jest czysty, nawet ogródek, który jest przed wejście do lokalu zawsze posprzątany a brudne filiżanki są od razu wynoszone.
Obsługa dość przyjemna ale nie zwracająca uwagi na klientach. Czas oczekiwania na zamówiony produkt jest dość długi oraz wiele do życzenia pozostawia jakość tego produktu. Jeśli w danym czasie jest dużo klientów oczekujących na wydanie zamówienia jakość produktu wprost proporcjonalnie się zmniejsza.
Sprzedawczyni była bardzo pomocna, pomogła mi odszukać potrzebną parę butów, mimo że była zajęta układaniem towaru. Odpowiadała na moje pytania, była kompetentna. Przy kasie inna sprzedawczyni zaproponowała preparat do pielęgnacji obuwia. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Personel w tym sklepie jest pomocny i uprzejmy.
Na sali nigdy nie widziałam pracownika, którego można by poprosić o pomoc w sprawie zakupów. Pracownicy nie witają klientów zwrotem grzecznościowym typu "dzień dobry:". Zbyt długi czas oczekiwania na otwarcie drugiej kasy przy dużej ilości klientów. kasjer nie uprzemy nie mówi kwoty ani reszty. Nie polecam
Dnia 28.07.2013 byłam na zakupach w markecie Polo. Panuje tam porządek i przyjazna atmosfera. Regały z warzywami i owocami nie były dość schludne z racji nieświeżego towaru. Po zapytaniu się sprzedawcy gdzie jest wybrany produkt zaprowadził mnie i wyraźnie wskazał. Kasjer po zeskanowaniu produktów zaproponował mi promocyjne cukierki. Wyrażenie podał kwotę zapłaty i resztę oraz otrzymałam paragon. Polecam ten sklep.
Dnia 24,07,2013 tankowałam samochód na stacji Statoil. Jako stały klient posiadam punkty, które chciałam wykorzystac na zamiane ich na darmowe hod-dogi. Pani nie znając regulaminu nie potrafiła mi dokonac tej operacji. Była niemiła i krzyczała na mnie. Dopiero po interwencji kierownika sklepu sprawa została załatwiona. Nie polecan nikomu tej stacji paliw ze wzgledu na obsługę i w sposób jaki zostałam potraktowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.