Opinie użytkownika (17)

OK. Korzystam jak...
OK. Korzystam jak muszę, zmrczeni pracownicy Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Uwielbia duzo...
OK. Uwielbia duzo młodzież y usmiechnietej Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Dobra...
Tak sobie. Dobra pizza z tradycjami, miło Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Brudno, wcale...
Źle. Brudno, wcale mie tanio, niemiło Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Nie...
Tak sobie. Nie rozumiem tych roszad z nazwą Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Najlepsze...
Tak sobie. Najlepsze paliwo, najczyściej Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Drogo...
Tak sobie. Drogo ale ekskluzywnie na tle konkurencji Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_3761

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Nie lubi...
Słabo. Nie lubi rosjan, unikam Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Tu jest...
OK. Tu jest sympatycznie, milo, spotkałam sie z miła obsluga i atrakcyjne ceny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Warunki...
Bardzo dobrze. Warunki pracy no i pracownicy jacyś milsi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Tu chyba...
Źle. Tu chyba jest najgorzej, ale nie dziwie sie warunki pracy słabe Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Stacje paliw Intermarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jak...
Tak sobie. Jak to w sieciowce marketowej zmęczeni niesympatyczni ludzie Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Bardzo...
Tak sobie. Bardzo słabo srylistyka,pracownicy,wszystko do zmian Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Stacje paliw E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Chyba...
Tak sobie. Chyba polska firma z polskim kapitałem milsi ludzie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_3761

18.07.2017

eMILA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Ładniejsza stacja,...
OK. Ładniejsza stacja, pewnie lepiej wynagradzani pracownicy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_3761

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. W...
Tak sobie. W przypadku bliskiej podoba mi sie stylistyka loga, kolory. Lepszy kontakt z pracownikami, ale mysle ze po prostu to jest indywidualne podejscie akurat tych osob Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jakość jest...
OK. Jakość jest w porządku, jeśli chodzi o pracowników to rozumiem, ze są słabo wynagradzani i prze to nie zmotywowani Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3761

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi