Bardzo szeroki asortyment, pracownicy chętni do pomocy, choć często zajęci i trzeba oczekiwać aż obsłużą innego klienta, co trwa od kilku do kilkunastu minut. Bardzo dużo ciekawych promocji, ale trzeba uważać na ceny, gdyż te nie objęte promocjami często są zawyżone w stosunku do innych drogerii.
W pociągu niestety było zimno, musiałam ubrać kurtkę, żeby nie zmarznąć. w przedziale śmieci pozostawione przez pasażerów, butelki itp. Brak śmietnika do którego można by je wyrzucić.
W banku pusto, pracownik wita klientów już od wejścia, niestety nie potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania, wyszukuje dopiero odpowiedzi. Wiele do życzenia pozostawia też zachowanie pani dyrektor, która głośno rozmawia przez telefon ( najwyraźniej jest to prywatna rozmowa) nie przeszkadzając sobie wizytą klienta w banku.
Sprzedawcy są kompetentni, kiedy poprosiłam o pomoc w wyszukaniu towaru, jedna z osób wykładających towar podeszła ze mną do regału i pomogła go odnaleźć. Pomimo sporej ilości klientów w danym momencie, kolejka była dość szybko obsługiwana, a kiedy pojawiło się w niej około 5 osób otworzono kolejną kasę. Kasjer przywitał się, a na koniec obsługi podziękował za zakupy i zaprosił ponownie. Dodatkowo moją uwagę zwróciło zaglądanie przez kasjera do każdego pudełka, które kupowałam, przez co człowiek czuje się traktowany trochę jak złodziej , ale cóż może ktoś inny mógłby wpaść na to żeby coś tam schować. Jedynie jedna z moich obserwacji dała negatywne wrażenie, a mianowicie fakt, iż sprzedawczyni w trakcie obsługiwania mnie rozmawiała jednocześnie z koleżanką stojącą przy kasie nie poświęcając w ten sposób 100% uwagi obsłudze mnie jako klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.