Zakupy robiłam po godzinie 20:00, po wejściu do drogerii zostałam tradycyjnie przywitana przez pracownika ochrony: "Witamy w Hebe". Udałam się do regału z odżywkami do włosów. Po chwili podeszła do mnie pracownica drogerii pytając czy potrzebuję pomocy. Podziękowałam za propozycję pomocy i powiedziałam, że sobie radzę. Usłyszałam w odpowiedzi, że w razie potrzeby jest (pracownik) do dyspozycji. To było całkiem naturalnie powiedziane, bez zbytniego narzucania się klientowi. Obsługa przy kasie bardzo dobra, profesjonalnie. Bez propozycji dodatkowych zakupów. Przy wyjściu ze sklepu (21:02) pan z ochrony nie był już tak miły jak przy wejściu, nie odpowiadał na "Do widzenia" klientek. Szkoda, bo to byłoby zwieńczeniem super wizyty w tej drogerii.
W drodze do znajomych potrzebowałam kupić małe co nieco. Frehmarket po drodze, wstąpię pomyślałam. Mały sklepik z dużym wyborem potrzebnych codziennych artykułów. Bardzo szybko znalazłam to czego szukałam i skierowałam się do kasy. Bez kolejek i długiego oczekiwania zostałam obsłużona. To było naprawdę super. Pani Magda zaproponowała dodatkowy zakup, poinformowała o możliwości zdobycia naklejki za punkty czy odwrotnie. Wszystko byłoby idealnie gdyby nie ostentacyjne żucie gumy właśnie przez Panią Magdę.
Ten sklep bardzo lubię i często tutaj robię zakupy. Dzisiaj poszukiwałam kremu, a mianowicie czegoś co było w ofercie zakupu z kartą stałego klienta. Produkt znalazłam dopiero po paru minutach, oznaczenie była średnio widoczne i umiejscowienie również, jedynie cena była zachęcająca. Oglądając inne produkty ( spędziłam w tym sklepie 22 minuty ) tylko raz podeszła do mnie Pani z obsługi z zapytaniem czy potrzebuję pomocy. Sposób zapytania nie był natarczywy i to mi się podobało. Miałam wrażenie bycia obserwowaną przez pracownika ochrony, co z drugiej strony nie było już miłe. Czułam się jak potencjalny złodziej. Obsługa przy kasie szybka, sprawna. Pani na kasie nie wykazała się entuzjazmem, szkoda.
W trakcie zakupów zrobiłam się głodna i postanowiłam kupić coś do jedzenia w Carrefour Market w galerii dominikańskiej. Jest to mały market, taki Ekspress bym powiedziała. Znalezienie pitnego jogurtu zajęło mi dobrą chwilę, ponieważ z braku miejsca ( nie jest to zależne od Marketu tylko Galerii Dominikańskiej - powierzchniowo ) lodówki z produktami spożywczymi stoją rozdzielone. Pieczywo w dobrym punkcie, chociaż pączki jakoś dziwnie smakowały... Obsługa przy kasie normalna, bez kolejek, personel uśmiechnięty wita i żegna klientów. Ogólnie zadowolona.
Zakupy łatwe, urozmaicone tylko w Lidlu. Podoba mnie się tematyka zakupów proponowana przez tę sieć. Zawsze super oferty, dobrze widoczne, towar zgrupowany razem. Sezonowy przeceniany. W lodówkach zawsze świeży towar, np. jogurty. Słodycze dla każdego. Jedynie poirytowany personel na kasach trochę psuje całość. Pani,która mnie obsługiwała rzucała przegródką zakupową. Nr paragonu 124855
Zakupy jak zawsze, szybko i sprawnie. Pani na wejściu oferująca karty stałego klienta miła i nie napraszająca się. Obsługa bez zażaleń, czas oczekiwania do kasy w normie. Pani pomagająca na kasach samoobsługowych uśmiechnięta i zapraszająca. Oferta jasna, czytelna i zachęcająca. Towar przy kasach przeterminowany!!! Kasjerka nie zwraca uwagi na to co kasuje.
Potrzebowałam kupić regips (płyta kartonowo gipsowa ) na wymiar. Udałam się do w/w marketu i bardzo szybko odnalazłam dział budowlany (super opisane stanowiska), znalazłam to czego szukałam. Zapytałam Pana chyba z ochrony, czy i gdzie mogę tę płytę przyciąć, wskazał mi pracownika marketu. Pan z długimi włosami,bo niestety nie wiem jak się nazywał, był bardzo uprzejmy i oczywiście pomógł.Przyciął płytę jak należy,podziękował i zapytał czy może mi jeszcze w czymś pomóc.Naprawdę miła obsługa. Udałam się do działu metalowego w poszukiwaniu zamka. Ale tutaj niezbędna była pomoc fachowca,którego nie było. Poprosiłam pracowników z naprzeciw o poszukanie pracownika działu metalowego, ponieważ oni nie byli w stanie mi pomóc. Przez megafon został nadany komunikat.Odczekałam 5 minut, nic.Po chwili został wezwany ponownie przez megafon.Odczekałam kolejne 8 minut.W tym czasie oczekujących było już 3 osoby. Nikt się nie zjawił,nikt nie wyjaśnił o co chodzi. Zawiedziona wróciłam do domu bez zamka.
W tej Biedronce robię zakupy prawie codziennie. Jest ona najczystszą jaką do tej pory odwiedziłam. Duża,przestronna, można spokojnie przemieszczać się z wózkiem. Oferty bardzo czytelne, jak zawsze. Personel widoczny na sklepie ale niezbyt pomocny, mam wrażenie że zawsze im przeszkadzamy jako klienci. Obsługa przy kasie sprawna, otwierane są następne jeśli jest widoczna kolejka. Jedyny mankament jest to automatyczne pożegnanie klienta i "zapraszam ponownie" gdzie obsługa nawet nie patrzy do kogo to mówi.
W poszukiwaniu spodni, udałam się do centrum handlowego. Sklep Carry zachęca swoimi witrynami do wejścia, do obejrzenia oferty i asortymentu. Towar jest dobrze wyeksponowany, oferta jasna i przejrzysta. Klient łatwo może znaleźć coś dla siebie, np. sweter, bluzkę czy spodnie tak jak ja. Obsługa nie narzuca się zaraz od wejścia na klienta, co jest bardzo pozytywne. Ale nie narzuca się w ogóle, udaje że go nie widzi. Może taka jest strategia firmy, trudno to ocenić. Co mnie się nie podobało podczas wizyty w tym sklepie to całkowity brak muzyki. Przejmująca cisza by tam panowała gdyby nie hałas lamp, który był nieznośny. Buczenie lamp nie wpływało dobrze na atmosferę zakupów. W dalszej części był nie do wytrzymania. Straciłam ochotę na szukanie spodni.
Auchan to market,który odwiedzam najczęściej. I tak było tym razem,niby przypadkiem a jednak.W poszukiwaniu walizki udałam się do Auchan,mając nadzieję na cenową okazję.Niestety wybór walizek był bardzo mały,towar umieszczony na najwyższych półkach był poza moim zasięgiem, jak zresztą obsługa tego działu. Nie widać było personelu, nie miałam też okazji by kogokolwiek zapytać.Nikogo w odległości 100m.Zrezygnowałam z zakupu walizki.Wybrałam artykuły spożywcze i udałam się do kasy.Pani Irena 330(kasjer) sympatyczna osoba,mówiąca dzień dobry i uśmiechnięta wykonując swoje obowiązki nawiązywała kontakt z klientami, również ze mną. Po zakończeniu transakcji życzyła miłego dnia.
To nowy market w tym mieście. Jest duży i przestronny,czysty. Godzina była późna,bo przed zamknięciem obiektu (sobota przed świętem Wielkiejnocy), ale nie odczuwało się nerwowej atmosfery,która często gości w takich momentach. Na moje pytanie gdzie znajdę majonez Pani ekspedientka chętnie wskazała mi miejsce na półce. Jedynym mankamentem był brak drobnych w kasie,przez co proces obsługiwania się wydłużał.
Bardzo często robię zakupy w tym sklepie. Zawsze jak jestem w Ferio Gaj to zaglądam w poszukiwaniu okazji. Tak było i dzisiaj. Nie znalazłam interesujących mnie produktów z gazetki (brak mojego rozmiaru). Panie, które porządkowały sklep-ciuchy damskie-nie zwracały w ogóle uwagi na klientki, które koło nich coś poszukiwały(klientek było 4 włącznie ze mną),robiły wrażenie znudzonych i niecierpliwych. Zdecydowałam,że kupię tylko baterie. Pani przy kasie(nie miała identyfikatora-włosy krótkie z pasemkami) nie mówiła klientom dzień dobry,proszę czy dziękuję. Resztę wydawała z hukiem(dosłownie wbijała paragon w blat). Na moje dziękuje nie usłyszałam odpowiedzi.Nr paragonu 235729.
Placówka Enel Med we Wrocławiu jest miejscem, gdzie człowiek przestaje mieć jakiekolwiek obiekcje dotyczące lekarzy, pielęgniarek i całego sektora medycznego. Wysoka jakość obsługi, kultura osobista i przyjazna atmosfera miejsca i personelu zaprasza do ponownych wizyt. Terminowość, brak kolejek ( poza gabinetem zabiegowym we wczesnych godzinach ), dokładność i smsowe przypominanie o wizytach jest bardzo pozytywne. Jedynym mankamentem jest znudzony personel w rejestracji, który czasem prowadzi prywatne rozmowy.
W tym hipermarkecie robię zakupy najczęściej. Ze wszystkich legnickich supermarketów ten jest czysty,przestronny i zachęcający do zakupów. Personel jest skory do pomocy, aczkolwiek mało dostrzegalny. Zmiana przedpołudniowa ma wielkie wyzwanie jeśli chodzi o kolejki, ale sposób w jaki sobie z tym radzą jest zadowalający. Produkty dobrze wyeksponowane, ceny prawidłowe, oferta dobrze dobrana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.