Opinie użytkownika (4)

Dwa tygodnie temu...
Dwa tygodnie temu podczas oglądania programu została przerwana emisja programu wyświetlił sie komunikat o braku łączności. Przez prawie cały tydzień codziennie odwiedzali mnie panowie z serwisu UPC bardzo dokładnie sprawdzają połączenie i szukając przyczyny usterki. Jeden z serwisantów powiadomił mnie o znalezieniu prawdopodobnej przyczyny usterki. Powiedział że usunięcie może potrwać to był piątek usterkę mieli usunąć na początku następnego tygodnia. Nawet dzwoniono do mnie w tej sprawie. W dniu wczorajszy to jest 28,05,12 zadzwonił ponownie pan z UPC z informacją, że został usunięta usterka. Dosłownie godzinę później okazało się, że problem jednak nie ustąpił. Kolejny raz zgłosiłam usterkę, rozmowa z pracownikiem info linii jak zwykle było irytujące i trwało stanowczo za długo naciągając mnie na dodatkowe koszty. Zobaczymy co będzie dalej. Pracownicy serwisu (firma podwykonawcza) są jak najbardziej kompetentni i wypełniają swoją pracę sumiennie. Natomiast pracownicy info linii i ogólnie firma UPC, działanie ich ma na celu naciąganie klientów na koszta, a w przypadku problemów zniechęcanie i brzydko mówiac "olewanie klienta"

Agnieszka_2819

29.05.2012

UPC

Placówka

Nie zgadzam się (0)
nowo otwarty dyskont...
nowo otwarty dyskont spożywczy personel dobrze zorientowany chętny do pomocy pracownica przechodząc usłyszała, że mamy problem ze znalezieniem produktu wskazała właściwe miejsce położenia, na prośbę o pomoc w ustaleniu ceny równie szybka odpowiedz. W sklepie panował, porządek towar poukładany na półkach. I to co chyba najważniejsze podczas zakupów z małym dzieckiem krótkie kolejki przy kasie i sprawna obsługa. Bardzo udane zakupy

Agnieszka_2819

29.05.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W niedzielne przedpołudnie...
W niedzielne przedpołudnie udałam się do Biedronki po brakujące artykuły spożywcze. I jak zwykle w tym punkcie po wejściu człowiek widzi, że pracujące tu osoby są bardzo dobrze dobrane. Sklep pomimo pory roku chlap za oknami czysty nie ma w nim śladu śniegu czy innych nieczystości. Na półkach nienaganny porządek produktu równo poukładane. Na sklepie widać personel, który poprawia na bieżąco rzeczy które klienci nie zawsze odkładają na miejsce. Zdziwiło mnie, że nawet koszyki z produktami promocyjnymi w których zazwyczaj panuje chaos, są uporządkowane. Personel zapytany o produkty których nie mogłam odnaleźć udziela informacji. Pomimo niedzieli panie obsługujące w sklepie nie chodzą ani znudzone ani jak śnięte. Sprawnie podzielona między nie praca jest dobrze wykonywana, co przekłada się na atmosferę panującą miłą sklepie. Kasjerka bez zdenerwowania upewnia się które zakupy są moje ( ponieważ zapomniałam położyć separatora na podajniku ) pyta czy podać reklamówkę, zaprasza ponownie. Do tej biedronki na pewno wrócę i polecam ja innym klientomPozdrawiam

Agnieszka_2819

22.02.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po zgłoszeniu usterki...
Po zgłoszeniu usterki na info linii w dniu wyznaczony przez konsultanta zjawił się pan z serwisu. Z uwagi na porę roku zastanawiałam się czy pracownik UPC będzie przygotowany, i na dzień dobry zostałam bardzo mile zaskoczona pan jeszcze przed wejściem do mieszkania ubrał obuwie ochronne. Po wejściu oczywiście przedstawił się i przywitał, kolejny plus. Następnie sprawdził w dokumentacji czego dotyczyła moja reklamacja, czy wszystko zostało zaznaczone. Ponieważ reklamacja dotyczyła samego urządzenia i usług dostarczanych przez operatora pan poinformował mnie, że sprawdził po drodze na kletce schodowej i nie zauważył żadnych nieprawidłowości. W domu skontrolował połączenia i siłę sygnału. Ponieważ nie chciałam tracić nagranych programów na dekoderze upewnił się czy wymiana dekodera jest niezbędna.Generalnie co do firmy UPC mam kilka zastrzeżeń. Jakość nadawanego obrazu nie jest najlepsza. Często występuje tzn. "pikselizacja" na wybranych programach ( ja mam pecha bo akurat te programy oglądam ), internet też czasami zanika, ale to nie jest wina pana który pracuje w dziale serwisu. Wizytę pan oceniam na bardzo dobry. Człowiek który wykazał się wysoka kulturą osobista szanujący innych i ich własność. Kompetentny znał dokładnie problem jaki zgłaszałam, i zadbał o to aby po jego wizycie pozostało naprawiony sprzęt i dobre wrażenie. Ocenę którą przyznałam jest to ocena do fachowości pracownika który został przydzielony do mojego zgłoszenia bo firma UPC moim zdanie na +5 musi jeszcze popracować.pozdrawiam :)

Agnieszka_2819

22.02.2012

UPC

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi