Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_2819

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Dwa tygodnie temu podczas oglądania programu została przerwana emisja programu wyświetlił sie komunikat o braku łączności. Przez prawie cały tydzień codziennie odwiedzali mnie panowie z serwisu UPC bardzo dokładnie sprawdzają połączenie i szukając przyczyny usterki. Jeden z serwisantów powiadomił mnie o znalezieniu prawdopodobnej przyczyny usterki. Powiedział że usunięcie może potrwać to był piątek usterkę mieli usunąć na początku następnego tygodnia. Nawet dzwoniono do mnie w tej sprawie. W dniu wczorajszy to jest 28,05,12 zadzwonił ponownie pan z UPC z informacją, że został usunięta usterka. Dosłownie godzinę później okazało się, że problem jednak nie ustąpił. Kolejny raz zgłosiłam usterkę, rozmowa z pracownikiem info linii jak zwykle było irytujące i trwało stanowczo za długo naciągając mnie na dodatkowe koszty. Zobaczymy co będzie dalej. Pracownicy serwisu (firma podwykonawcza) są jak najbardziej kompetentni i wypełniają swoją pracę sumiennie. Natomiast pracownicy info linii i ogólnie firma UPC, działanie ich ma na celu naciąganie klientów na koszta, a w przypadku problemów zniechęcanie i brzydko mówiac "olewanie klienta"