Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_2819

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Po zgłoszeniu usterki na info linii w dniu wyznaczony przez konsultanta zjawił się pan z serwisu. Z uwagi na porę roku zastanawiałam się czy pracownik UPC będzie przygotowany, i na dzień dobry zostałam bardzo mile zaskoczona pan jeszcze przed wejściem do mieszkania ubrał obuwie ochronne. Po wejściu oczywiście przedstawił się i przywitał, kolejny plus. Następnie sprawdził w dokumentacji czego dotyczyła moja reklamacja, czy wszystko zostało zaznaczone. Ponieważ reklamacja dotyczyła samego urządzenia i usług dostarczanych przez operatora pan poinformował mnie, że sprawdził po drodze na kletce schodowej i nie zauważył żadnych nieprawidłowości. W domu skontrolował połączenia i siłę sygnału. Ponieważ nie chciałam tracić nagranych programów na dekoderze upewnił się czy wymiana dekodera jest niezbędna.Generalnie co do firmy UPC mam kilka zastrzeżeń. Jakość nadawanego obrazu nie jest najlepsza. Często występuje tzn. "pikselizacja" na wybranych programach ( ja mam pecha bo akurat te programy oglądam ), internet też czasami zanika, ale to nie jest wina pana który pracuje w dziale serwisu. Wizytę pan oceniam na bardzo dobry. Człowiek który wykazał się wysoka kulturą osobista szanujący innych i ich własność. Kompetentny znał dokładnie problem jaki zgłaszałam, i zadbał o to aby po jego wizycie pozostało naprawiony sprzęt i dobre wrażenie. Ocenę którą przyznałam jest to ocena do fachowości pracownika który został przydzielony do mojego zgłoszenia bo firma UPC moim zdanie na +5 musi jeszcze popracować.pozdrawiam :)