Opinie użytkownika (6)

Tak sobie. Jestem...
Tak sobie. Jestem niezadowolona z jakości obsługi. Czas oczekiwania na obsługę 30 minut co najmniej, panie traktują Cie jak kolejny nr na liście, nie próbują zrozumieć problemu, doradzić. Zero empatii. Krótko nie polecam konto zamknęłam. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_2034

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Sklep bardzo...
Super. Sklep bardzo konkurencyjny cenowo , kupuję tu zawsze ubrania biurowe. Panie bardzo pomocne i uśmiechnięte. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2034

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Sklep CCC...
Dobrze. Sklep CCC jest bardzo przystępny cenowo i jakościowo, jest to mój sklep obuwniczy pierwszego wyboru. Obsługa jest jak sieją poprosi sami raczej rzadko wychodzą z inicjatywą Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2034

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W MC...
Super. W MC donald obsługa jest zawsze na najwyższym poziomie. Sprzedawcy są uprzejmi i wykazują się dużą cierpliwością w doradzanie niezdecydowanym klientom. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2034

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na stacji lotos zawsze przebiega szybki i sprawnie. Zawsze podchodzi do mnie ktoś z obsługi i pomaga zatankowac. Pracownicy służą pomocą i sprawnie odpowiadają na zadane pytania. W czasie zwiększonego ruchu nie zauważyłam zwiększonego personelu. Ten aspekt wg mnie powinien być ulepszony. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2034

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Planując kupić samochód...
Planując kupić samochód postanowiłam dowiedzieć się czegoś o kredycie gotówkowym. Wchodząc do oddziału Alior Banku przywitała mnie bardzo sympatyczna doradczyni, która od razu zaprosiła mnie do swojego stanowiska. Zadając pytania otwarte usilnie dążyła do poznania moich potrzeb, co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło:) Doradczyni profesjonalnie potrafiła odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, oraz rozwiać moje wątpliwości, które nasuwały mi się w trakcie rozmowy. Uzyskawszy wszelkich informacji, jakie były mi potrzebne postanowiłam zakończyć moją wizytę. Niestety musiałam poinformować doradczynię, iż, nie skorzystam z oferty, gdyż poniosłabym za duże koszty, na które mnie nie stać. Po krótkiej wymianie zdań i próbie przekonywania mnie na skorzystanie z usług bankowych, jak i również dalszej mojej odmowie, otrzymałam ultimatum. Dwa dni na zastanowienie się, a jeśli nadal nie stwierdzę, że oferta jest rewelacyjna i lepszej nie dostanę, to nie dostanę dosłownie żadnej w ich banku. Trochę zdegustowana opuściłam oddział. Doradczyni była nienagnanie ubrana, na miejscu jej pracy jak i zresztą w całym oddziale było bardzo czysto. Nigdzie nie leżały dane osobowe klientów, brak było jakiejkolwiek zbędnej dokumentacji rozłożonej na biurkach. Wszędzie panował ład i porządek.

Agnieszka_2034

07.08.2010

Alior Bank

Placówka

Rumia, Dąbrowskiego 20

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi