Opinia użytkownika: Agnieszka_2034
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Planując kupić samochód postanowiłam dowiedzieć się czegoś o kredycie gotówkowym. Wchodząc do oddziału Alior Banku przywitała mnie bardzo sympatyczna doradczyni, która od razu zaprosiła mnie do swojego stanowiska. Zadając pytania otwarte usilnie dążyła do poznania moich potrzeb, co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło:) Doradczyni profesjonalnie potrafiła odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, oraz rozwiać moje wątpliwości, które nasuwały mi się w trakcie rozmowy. Uzyskawszy wszelkich informacji, jakie były mi potrzebne postanowiłam zakończyć moją wizytę. Niestety musiałam poinformować doradczynię, iż, nie skorzystam z oferty, gdyż poniosłabym za duże koszty, na które mnie nie stać. Po krótkiej wymianie zdań i próbie przekonywania mnie na skorzystanie z usług bankowych, jak i również dalszej mojej odmowie, otrzymałam ultimatum. Dwa dni na zastanowienie się, a jeśli nadal nie stwierdzę, że oferta jest rewelacyjna i lepszej nie dostanę, to nie dostanę dosłownie żadnej w ich banku. Trochę zdegustowana opuściłam oddział. Doradczyni była nienagnanie ubrana, na miejscu jej pracy jak i zresztą w całym oddziale było bardzo czysto. Nigdzie nie leżały dane osobowe klientów, brak było jakiejkolwiek zbędnej dokumentacji rozłożonej na biurkach. Wszędzie panował ład i porządek.