W home.pl mam sklep internetowy i regularnie kupuję domeny. Sklep jest tani (500 PLN rocznie) i szalenie rozbudowany. Obsługa i kontakt z personelem home.pl jest bardzo sumienna. Przypominają się regularnie z promocjami, z zaległymi płatnościami (mail i poczta tradycyjna) posiadają bardzo szeroką ofertę z zaplecza zarządzania stronami i ich zawartością. Polecam. Niewiele jest takich firm które działają tak sumiennie. Lubię po raz kolejny wracać z zakupami do home.pl a wydane pieniądze wiem że wydałam na profesjonalną jakość obsługi.
W Empiku Plaza w Poznaniu obsługa jest miła, zawsze pyta przy kasie czy coś więcej z oferty promocyjnej można zaproponować, jest uśmiechnięty, grzeczny - nawet pod koniec dnia pracy. Obsługa z informacji często ma ręce pełne roboty i można by tu zaproponować dwa stoiska informacji - gdyż chętnych jest zwykle dużo więcej niż do samej kasy. Szczególnie gdyż w informacji można kupić zarówno bilety na kulture - odebrać paczkę wcześniej zakupionych towarów i informować o książkach których na półkach czasem trudno odnaleźć. W Empiku Poznań Plaza brakuje mi jakiegoś kąta do posiedzenia i zapoznania się z kilkoma książkami na raz. Wiem że istnieją takie miejsca np. w Empiku na Nowym świecie w Warszawie. Lubię asortyment Empiku. Brakuje niestety obsługi która podejdzie i zapyta czy nie pomóc w odnalezieniu żądanej pozycji. Poza tym bez większych zarzutów.
Lubię tankować na PKN Orlen. Lubię to że zawsze przypominają o płynie do mycia szyb, o karcie na punkty i o tym czy coś jeszcze sobie życzę z dostępnych promocji. To miłe jak ktoś myśli za Ciebie. Orlen ma też dobre paliwo. Zawsze na nim robię więcej kilometrów niż na innych mieszankach które proponuje konkurencja. Lubię Orlen. Polecam.
Z drukarnią Paw-Druk bardzo chętnie współpracuję już od wielu lat. W świetle konkurencji, która jest duża na rynku poznania, świadczą swe usługi w korzystnych cenach, pracują na bardzo dobrym materiale (papier), mają wysokiej jakości maszyny. Zawsze wyrabiają się z terminami - nawet jeśli ja-klient zawalam z dostarczeniem projektu graficznego. Każdy klient ma swojego opiekuna, pomaga to szybko odszukiwać projekty trwające i ustalać zmiany. Wielokrotny laureat Solidnej Firmy. Pracownicy lubią pracować u tego pracodawcy. Miła atmosfera pracy. Zachęcam do tego partnera.
Nie jestem zadowolona z obsługi pracowników Lidl na obornickiej 282/284 w Poznaniu. Do kas jest wiecznie kolejka, zdarza się czekać ok 7-10 minut dopóki nie przyjdzie kolejny kasjer na sąsiednią kasę. Wywoływanie dzwonkiem obsługi jest też mało przyjazne - może powinni w Lidlu pomyśleć o wywoływaniu po zapaleniu się czerwonej lampki na zapleczu? Stojąc do kasy oddzielnej na dziale z alkoholem obsługa sama z siebie nie podchodzi. Trzeba się dopatrzeć zamontowanego dzwonka aby przywołać kasjera. Wg mnie to brak szacunku dla tych którzy chcą zrobić zakupy w tym markecie. Jedno jest pewne od dziś będę go omijać wielkim łukiem. Państwu też zalecam.
Rzetelna, miła obsługa. Elastyczne podejście do klienta. Dużo papierów - ale to specyfika branży. W miarę szybka obsługa klienta. Nie ma kolejek ani do kas ani do spraw do załatwienia z biurem obsługi klienta. Pracownicy uśmiechnięci i życzliwi, z dużą kulturą osobistą. Duże oprocentowanie rachunków kredytowych - expresowych 18% zniechęca do tego typu produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.