home.pl

(3.29)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 20)

Zerowe kompetencje personelu,...
Zerowe kompetencje personelu, z którym się rozmawia telefonicznie. Dodatkowo słabe działanie usługi i cytuję "pracujemy nad problemem" praktycznie przy każdej rozmowie. To pracujcie a nie udajecie!

Niezweryfikowany Klient_dE3G

10.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Home.pl niepotrzebnie mnoży...
Home.pl niepotrzebnie mnoży komunikaty wysyłane w kolejnych mailach do swoich klientów, traci mój czas i zaśmieca mi skrzynkę. Przykładowo po zapłacie za przedłużenie domen dostałem w ciągu jednej sekundy aż 3 maile od Home oraz jeszcze 1 mail od pośrednika płatności PayU - to wszystko w jednej prostej sprawie sprawie. Gdzie tu sens? Mail 1: Płatność została przyjęta, zamówione usługi będą przedłużone. ", Mail nr 2: "Dziękujemy za dokonanie płatności przedłużyliśmy ważność zamówionych usług." i Mail nr 3: "Dziękujemy za dokonanie płatności przedłużyliśmy ważność zamówionych usług." (jakich usług? W tym wypadku chodziło tylko o opłatę 1 zł za płatność internetową...) Powinni tak ustalić reguły wiadomości, aby połączyć te komunikaty w jednym mailu. To nie jest fizyka kwantowa, lecz zwykła logika i marketing.

Amiir

23.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Gdy tworzyłam stronę...
Gdy tworzyłam stronę internetową i nie mogłam sama znaleźć jakiegoś rozwiązania zadzwoniłam na infolinię. Pracownik pomógł mi z wszystkimi problemami i zaproponował dodatkowe rozwiązania. Był bardzo miły i cierpliwy.

coc_5159

21.04.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z firmą Home.pl...
Z firmą Home.pl współpracuję od kilku lat, kompetencja personelu oraz intuicyjność panelu sterowania to atuty przemawiające za home.pl. Jednak firma mogła by być trochę tańsza, jednak jeśli chcemy mieć dobry produkt musimy za niego nieco więcej zapłacić. Dodatkowym atutem są programy lojalnościowe

zarejestrowany-uzytkownik

23.09.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Home ma moim...
Home ma moim zdaniem najlepszy, logiczny i intuicyjny panel zarządzania usługami hostingowymi. w porównaniu z Onet.pl. gdzie nadal mam jeszcze kilka usług to niebo i ziemia, oczywiście ze 100% przewagą Home. Widać, że tam ktoś myśli o klientach i ich potrzebach. Kilka razy korzystałem także z pomocy technicznej konsultanta on-line i zawsze wszystko udało się szybko i konkretnie załatwić. Polecam!

zalogowany_użytkownik

18.03.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma godna polecenia...
Firma godna polecenia choć droga. Dobre wsparcie techniczne konsultanci mają bardzo szeroką widzę techniczną. Współpracuję z firmą już ponad rok, i podoba mi się jakoś świadczonych usług przez ta firmę. Po tym okresiej współpracy nie mogę powiedzieć nic złego o tej firmie, rewelacyjne wsparcie, bardzo dobra wydajność, mnogość rozmaitych funkcj - to tylko niektóre zalety tejże firmy.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2012

Placówka

Szczecin, Plac Rodła 9

Nie zgadzam się (0)
Usługi sprzedaży domen...
Usługi sprzedaży domen i hosting to główna oferta strony home.pl. Portal ten reklamował się dośc agresywnie i intensywnie podczas gdy w sumie niezbyt wiele ma do zaoferowania. Miałam u nich wykupiona domenę, którą przeniosłam obecnie gdzie indziej. Obsługa klienta w sumie żadna, większość rzeczy robi się samodzielnie przez panel. Drogi hosting, zupełnie niezrozumiałe ceny, można za to mieć serwer dedykowany bez ograniczeń ilości kont itd.

Marta_1410

03.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Home.pl to przodownik...
Home.pl to przodownik w dziedzinie hostingu. Ma bardzo przystępne ceny i promocje. Sam wynajmowałem domenę (eprograms.pl) przez rok za pośrednictwem tej firmy. Mają przystępne ceny i bardzo szeroką ofertę. Można zakupić sklep internetowy, wynająć domenę lub wynająć serwery dedykowane. Firma ma bardzo atrakcyjne promocje na wszystkie usługi. Aby się o nich dowiedzieć wystarczy zapisać swój email. Polecam wszystkim potencjalnym właścicielom stron.

Yankess

24.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ciekawy i...
Bardzo ciekawy i przydatny portal na którym są sklepy internetowe, serwery , domeny i wiele innych ciekawych usług.....strona bardzo zadbana i estetyczna, posiada wiele informacji pomocy takich jak np; przy sklepach internetowych jest porównywarka, pakiet bonusów, czy też wersja demonstracyjna sklepu .

Kiki_2

10.07.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
home.pl - najpopularniejszy...
home.pl - najpopularniejszy w polsce rejestrator domen internetowych oraz dostawca hostingu. Najpopularniejszy nie znaczy najlepszy. Home.pl oferuje co prawda całodobowe wsparcie techniczne oraz posiada własne Data Center ale do najtańszych nie należy. Promocje które oferuje są jedynie na pierwszy rok, a większość z nich i tak skierowana jest do klientów biznesowych.

zarejestrowany-uzytkownik

09.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Firma home.pl oferuje...
Firma home.pl oferuje usługi w zakresie hostingu i sprzedaży domen internetowych. Strefa klienta, po zalogowaniu, wygląda zachęcająco i daje dużo możliwości. Personel na infolinii pomoże w każdej sprawie. Nawet laik w zakresie domen i internetu zostanie dobrze pokierowany. Strony "chodzą" poprawnie, czasem długo się wczytują. Ale to też zależy od tego, jaką stronę się stworzy. Usługa poczty mogłaby być lepsza, bardziej czytelna i funkcjonalna. Oczywiście należy uważać na ilość zamawianych usług. Cena sprzedaży będzie się znacząco różnić od ceny za odnowienia.

thorgalF

22.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z infolinią...
Kontakt z infolinią w celu rozwiązania problemu i uzyskania informacji w sprawie nie przedłużonej usługi i problemów z pocztą email. Kontakt standardowy, miły, ale automatyczny, według scenariusza, brak indywidualnego podejścia do klienta. Odpowiedź na pytania wyczerpująca, ale dość niezrozumiała przez bardzo fachowy język używany przez pracownika infolinii. Musiałam zadawać bardzo dużo dodatkowych pytań aby jako laik zrozumieć o co chodzi, źle się z tym czułam. Kontakt satysfakcjonujący pod względem rozwiązania problemu, obsługa miła, ale trochę bezosobowa, czułam się trochę tak jakbym rozmawiała z automatem. Nie zaliczam tego rodzaju kontaktu do miłych, raczej do koniecznych.

zarejestrowany-uzytkownik

16.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zmieniałem dane właściciela...
Zmieniałem dane właściciela witryny polegające na marketingowej kosmetyce nazwy działalności gospodarczej. Firma home.pl twierdzi, że możliwe to jest wyłącznie na zasadzie cesji. Nawet, gdy nadal jest to w myśl prawa jeden i ten sam podmiot gospodarczy. Twierdzi też, że wymaga tego rejestrator domen europejskich. Poprosiłem o regulamin rejestratora. Wobec poważnych wątpliwości co do prawidłowości tłumaczenia skierowałem reklamację do rejestratora europejskiego. Okazało się, że zmiana nazwy jest normalną korektą danych firmy, która nie wymaga wnoszenia żadnych opłat. Mimo to home.pl nie uważa za stosowne powiedzieć przepraszam i trwa przy swojej bezsensownej cesji.

zarejestrowany-uzytkownik

20.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W związku ze...
W związku ze zmianą nazwy działalności gospodarczej poprosiłem home.pl o zmianę faktur. Niestety formularze nie dają możliwości wpisania nazwy w dwóch linijkach zgodnie z rejestrem. Formularz wymusza zapis w jednej linii. Przesłanie oficjalnego dokumentu nie pomaga. Personel biura obsługi każe przesyłać sobie przepis nakazujący pisać nazwy w dwóch linijkach. Nie ma znaczenia, że nazwa napisana w jednej linijce jest inną nazwą.

zarejestrowany-uzytkownik

20.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu w działalności gospodarczej żony wystąpiła zmiana polegająca na marketingowej zmianie nazwy. Numer NIP, REGON nie uległy zmianie. NIestety, home.pl nie przewiduje zmiany danych, a wyłącznie cesję. Mimo prób tłumaczenia upiera się, że konieczna jest cesja. Cesja, to relacja między dwoma osobami, czy podmiotami.Firma nie bierze pod uwagę wygody klienta, ale uparcie brnie w kierunku cesji. To tak, jak gdyby kazać kobiecie robić cesję w związku ze zmianą nazwiska po wyjściu za mąż.

zarejestrowany-uzytkownik

20.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zapytanie dotyczące panelu...
Zapytanie dotyczące panelu zarządzania, tworzenia nowych adresów mailowych. Szybko podjęta rozmowa mimo kilkustopniowego określenia tematu rozmowy. Konsultant kompetentnie odpowiadał na wszystkie pytania. Miły, spokojny, wyważony. Dokładnie tłumaczył w jaki sposób należy utworzyć adres mailowy. Nie dał się sprowokować do wypowiadania niepochlebnych opinii na temat firmy w której pracuje, mimo niedoskonałości usługi.

zalogowany_użytkownik

30.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Chciałbym dziś napisać...
Chciałbym dziś napisać o stronie home.pl, która zajmuje się sprzedażą domen. Na stronie można kupić domenę i stworzyć własną stronę internetową za konkurencyjną cenę. Jedyne co mi się nie podoba to to, że w tej chwili parametry transferu są już nieograniczone, ale jak wiadomo - moc serwerów jakie wykupujemy nie jest z gumy. W tej chwili sytuacja jest nieznana - nie wiemy jak mocno 'zużywamy' zasoby SQL, moc procesora, itd itp.Co za tym idzie - nie wiemy kiedy zbliżamy się i w jakim tempie do granicy przydzielonych nam realnie zasobów. Sam posiadam u nich wykupiony pakiet "najtańszy" i jestem bardzo z niego zadowolony. Kupując u nich domenę można także liczyć na pomoc z ich strony.

Tomasz_1495

09.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Jeden z...
Jeden z droższych rejestratorów domen. No chyba, że domeny kupowane w promocji, ale wówczas musimy ją przedłużyć za bagatela 122zł bruttu, gdzie najtańsze przedłużenie w firmie dropped.pl to koszt 50zł brutto, aby móc otrzymać kod authinfo, który jest potrzebny do przeniesienia domeny do innego rejestratora. Bardzo łatwy natomiast panel zarządzania.

Sebastian_224

29.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (21)
W home.pl mam...
W home.pl mam sklep internetowy i regularnie kupuję domeny. Sklep jest tani (500 PLN rocznie) i szalenie rozbudowany. Obsługa i kontakt z personelem home.pl jest bardzo sumienna. Przypominają się regularnie z promocjami, z zaległymi płatnościami (mail i poczta tradycyjna) posiadają bardzo szeroką ofertę z zaplecza zarządzania stronami i ich zawartością. Polecam. Niewiele jest takich firm które działają tak sumiennie. Lubię po raz kolejny wracać z zakupami do home.pl a wydane pieniądze wiem że wydałam na profesjonalną jakość obsługi.

Agnieszka_1619

01.03.2010

Placówka

Szczecin, Plac Rodła 9

Nie zgadzam się (27)

home.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż home.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zerowe kompetencje personelu,...
Zerowe kompetencje personelu, z którym się rozmawia telefonicznie. Dodatkowo słabe działanie usługi i cytuję "pracujemy nad problemem" praktycznie przy każdej rozmowie. To pracujcie a nie udajecie!