Opinie użytkownika (5)

Wybrałam się dzisiaj...
Wybrałam się dzisiaj do sklepu Saturn wraz z mężem i córeczką w celu zakupu komputera - laptopa. Wchodząc na teren sklepu, po lewej stronie stały koszyki. Wejście czyste i zadbane. Na stoisku komputerowym sprzęt dobrze wyeksponowany, przy każdym produkcie kartka z informacją o cenie oraz specyfikacja sprzętu. Pudła z laptopami poukładane starannie, nie było problemu ze znalezieniem konkretnego modelu. Przy punkcie informacyjnym działu, do dyspozycji klientów, było dwóch pracowników. Ponieważ ja wiedziałam jaki konkretnie model chcę kupić nie korzystałam z pomocy sprzedawcy. Ale zdarzył nam się wypadek - wózek, w którym była córeczka, się popsuł - pękł nit mocujący wózek. Mąż podszedł do sprzedawcy z zapytaniem, czy nie ma może jakiejś śrubki, którą mógłby zastąpić złamany nit. Sprzedawca poszukał chętnie w swojej szafce ale znalazł tylko krótkie śrubki. Poprosił, żebyśmy chwilę poczekali a on poszedł na dział z telewizorami w celu poszukania elementu. Po dwóch - trzech minutach wrócił z kilkoma dłuższymi śrubkami i bardzo nam pomógł. Następnie udaliśmy się do kasy. Były otwarte 3 kasy - w kolejkach stało około trzech - czterech klientów ale obsługa była sprawna i szybka. Pani kasjerka się przywitała, szybko skasowała towar i poinformowała nas, gdzie mamy się udać w celu otrzymania faktury. Po zapłaceniu poszliśmy do informacji w celu otrzymania faktury. Tam kolejek nie było i fakturę wydano nam szybko. Pani udzieliła nam także kompetentnej informacji na temat gwarancji. Jedyny minus podczas zakupów w tym sklepie to taki, że nie mają reklamówek w dużym formacie, ale to już według mnie mały szczegół. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym markecie.

Agnieszka_1390

03.01.2010

Saturn

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (21)
Zastanawiam się z...
Zastanawiam się z mężem nad ubezpieczeniem mieszkania. W tym celu zadzwoniłam na infolinię PZU. Dodzwoniłam się beż problemu ale kilka minut musiałam poczekać na zgłoszenie się pracownika. W końcu się udało. Rozmawiałam z bardzo sympatyczną panią. Pani się przywitała i zapytała jakie mam pytania, problem. Przedstawiłam swoją sprawę. Następnie pani zadała kilka pytań na temat naszego mieszkania i przedstawiła również opcje jakie daje klientom PZU odnośnie ubezpieczenia mieszkania. Odpowiedzi pracowniczki PZU były konkretne i zrozumiałe. Nie odniosłam wrażenia, żeby ta pani chciała mnie koniecznie do czegoś namówić. Gdy podziękowałam za informacje i powiedziałam, że teraz muszę przedyskutować te dane z mężem to pani podziękowała mi za rozmowę i powiedziała, że w razie jakichkolwiek pytań zaprasza ponownie do rozmowy. Na koniec rozmowy miło się pożegnała i życzyła miłego popołudnia. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z obsługi infolinii PZU.

Agnieszka_1390

23.12.2009

PZU

Placówka

Gdańsk, ul. Targ Drzewny 1

Nie zgadzam się (17)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług mbanku już od roku. Założenie konta odbyło się szybko i sprawnie. Wszystkie dokumenty zostały dostarczone poprzez firmę kurierską, po podpisaniu szybko konto moje zostało aktywowane. Mam w tej instytucji konto internetowe. Podczas logowania do banku nie zdarzają się żadne problemy z logowaniem, łączeniem z serwerem. Strona jest zbudowana w bardzo przystępny sposób, wszystkie opcje są jasno wyszczególnione i poruszanie się po serwisie nie stwarza problemów. Bardzo dobre rozwiązanie, według mnie, to wszystkie przeprowadzanie transakcje lub zmiany na koncie za pomocą hasła sms'owego. Nie mam problemu ze znalazieniem karty kodów czy z czekaniem na przysłanie kolejnej karty kodów i aktywowaniem jej. Telefon mam zawsze przy sobie więc wszystkie operacje wykonywane są bezproblemowo. Naprawdę nie mam zastrzeżeń do tej firmy.

Agnieszka_1390

16.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (14)
29.01.2021
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Dziękuję za zamieszczenie opinii na temat naszego banku. Cieszę się, że jest Pani zadowolona z produktów i obsługi w naszym banku. W razie, gdyby była Pani zainteresowana kolejnymi produktami z naszej oferty, pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Z pewnością znajdzie Pani w naszej ofercie interesujące propozycje lokat, kredytów lub ubezpieczeń, a nasi doradcy pomogą w wyborze najlepszego produktu. Raz jeszcze dziękuję za zamieszczenie opinii na temat obsługi w naszym banku. Pozdrawiam Radosław Piętka mBank
Pomimo okresu przedświątecznego...
Pomimo okresu przedświątecznego na parkingu przy Tesco było duzo miejsc parkingowych wolnych i nie miałam problemu z zaparkowaniem samochodu. Przed wejściem stało dużo koszyków - koszyki nie są na pieniążek więc nie ma problemu ze zdobyciem drobniaków. Teren przed wejściem czysty i zadbany. W środku, przy bezpośrednim wejściu na market stał pan ochroniarz, który każdemu klientowi się kłaniał. Po lewej stronie stało dużo koszyków małych plastikowych więc wnioskuję, że są przynoszone na bieżąco. Podłogi były czyste, bez żadnych śmieci. Na dziale warzywno - owocowym porządek, nie zauważyłam żadnych zepsutych towarów czy pustych skrzynek. Na każdym dziale ład i prawidłowe ceny na swoich miejscach. Promocje ładnie oznaczone, jak również produkty, które są z danego działu najtańsze. Jedynie na dziale z mrożonkami zauważyłam w niektórych lodówkach brak szybek, co według mnie nie służy mrożonym produktom. Na dziale z ubrankami dla niemowląt dużo paczek z koszulkami porozrywane i tworzył się już mały bałagan. Przy kasach nie było dużych kolejek, dużo kas było pootwieranych a panie kasjerki uprzejme.

Agnieszka_1390

16.12.2009

Tesco

Placówka

Gdynia, Kcyńska 27

Nie zgadzam się (16)
Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam wieczorem, około godziny 19. Przed sklepem wiata z wózkami dużymi - trochę zaśmiecona. W gablocie aktualna oferta a także co będzie w promocji w przyszłym tygodniu. Po wejściu do sklepu niesttey rozczarowanie - koszyków brak. W takim razie wchodzę bez. Aleja z napojami czysta aczkolwiek jakiś taki dziwny i nieprzyjemny zapach unosił się. Na końcu alejki, tam gdzię stoi mleko - paleta nierozładowana i dwóch pracowników, którzy sobie rozmawiają. W lodówkach kilka pustych kartonowych opakowań po serkach. Poszłam na dział warzywno-owocowy w celu zakupu mandarynek. A tu niemiła niespodzianka- wraz z dobrymi mandarynkami kilka sztuk nadgniłych. A przy kasach oczywiście kolejki i jeszcze wielkie niezadowolenie kasjerki z powodu braku drobnych z mojej strony. Trochę jestem rozczarowana zakupami w tym markecie.

Agnieszka_1390

30.11.2009

Biedronka

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 90

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi