Opinia użytkownika: Agnieszka_1390
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zastanawiam się z mężem nad ubezpieczeniem mieszkania. W tym celu zadzwoniłam na infolinię PZU. Dodzwoniłam się beż problemu ale kilka minut musiałam poczekać na zgłoszenie się pracownika. W końcu się udało. Rozmawiałam z bardzo sympatyczną panią. Pani się przywitała i zapytała jakie mam pytania, problem. Przedstawiłam swoją sprawę. Następnie pani zadała kilka pytań na temat naszego mieszkania i przedstawiła również opcje jakie daje klientom PZU odnośnie ubezpieczenia mieszkania. Odpowiedzi pracowniczki PZU były konkretne i zrozumiałe. Nie odniosłam wrażenia, żeby ta pani chciała mnie koniecznie do czegoś namówić. Gdy podziękowałam za informacje i powiedziałam, że teraz muszę przedyskutować te dane z mężem to pani podziękowała mi za rozmowę i powiedziała, że w razie jakichkolwiek pytań zaprasza ponownie do rozmowy. Na koniec rozmowy miło się pożegnała i życzyła miłego popołudnia. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z obsługi infolinii PZU.