Opinia użytkownika: Agnieszka_1390
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj do sklepu Saturn wraz z mężem i córeczką w celu zakupu komputera - laptopa. Wchodząc na teren sklepu, po lewej stronie stały koszyki. Wejście czyste i zadbane. Na stoisku komputerowym sprzęt dobrze wyeksponowany, przy każdym produkcie kartka z informacją o cenie oraz specyfikacja sprzętu. Pudła z laptopami poukładane starannie, nie było problemu ze znalezieniem konkretnego modelu. Przy punkcie informacyjnym działu, do dyspozycji klientów, było dwóch pracowników. Ponieważ ja wiedziałam jaki konkretnie model chcę kupić nie korzystałam z pomocy sprzedawcy. Ale zdarzył nam się wypadek - wózek, w którym była córeczka, się popsuł - pękł nit mocujący wózek. Mąż podszedł do sprzedawcy z zapytaniem, czy nie ma może jakiejś śrubki, którą mógłby zastąpić złamany nit. Sprzedawca poszukał chętnie w swojej szafce ale znalazł tylko krótkie śrubki. Poprosił, żebyśmy chwilę poczekali a on poszedł na dział z telewizorami w celu poszukania elementu. Po dwóch - trzech minutach wrócił z kilkoma dłuższymi śrubkami i bardzo nam pomógł. Następnie udaliśmy się do kasy. Były otwarte 3 kasy - w kolejkach stało około trzech - czterech klientów ale obsługa była sprawna i szybka. Pani kasjerka się przywitała, szybko skasowała towar i poinformowała nas, gdzie mamy się udać w celu otrzymania faktury. Po zapłaceniu poszliśmy do informacji w celu otrzymania faktury. Tam kolejek nie było i fakturę wydano nam szybko. Pani udzieliła nam także kompetentnej informacji na temat gwarancji. Jedyny minus podczas zakupów w tym sklepie to taki, że nie mają reklamówek w dużym formacie, ale to już według mnie mały szczegół. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym markecie.