Opinie użytkownika (7)

Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi na zadowalającym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_1048

28.10.2016

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jakość obsługi...
OK. Jakość obsługi poprawna jednakże wystąpił problem z godzinami doręczenia przesyłki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_1048

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakość obsługi...
Świetnie. Jakość obsługi na dobrym poziomie. Bardzo przyjazna platforma, łatwa, przejrzysta z bardzo ciekawym rozwiązaniem kredytowym online. Świetna porównywarka i łatwość użytkowania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_1048

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakość obsługi...
Świetnie. Jakość obsługi na wysokim poziomie. Niezbyt atrakcyjny proces kredytowania online. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_1048

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa na...
Świetnie. Obsługa na wysokim poziomie. Kompleksowa informacja Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_1048

28.10.2016

iSpot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakośc...
Bardzo dobrze. Jakośc obsługi na zadowalającym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_1048

28.10.2016

OleOle.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po odwiedzeniu oddziału...
Po odwiedzeniu oddziału BP Sun&Fun mżna stwierdzić, że jedyną wadą jest trudne zauważenie biuro z uwagi na to że szyld jest nad bramą a gdy się już wejdzie do bramy to nie ma kierunku biura, po czym okazuje się że trzeba wejść do klatki na pierwsze piętro, biuro przestronne, obsługa bardzo skrupulatna i otwarta na udzielanie informacji, udostępnienie materiałów reklamowych i pomoc przy wyborze wakacje. Obsług na wysokim poziomie.

Agnieszka_1048

25.11.2009

Sun&Fun

Placówka

Katowice, Damrota 6

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi