Dobrze. Bank BZ WBK oferuje dosyć niekorzystne warunki dla posiadaczy konta. Z kolei personel jest rzetelny w stosunku do klienta i wielokrotnie otrzymałam należytą pomoc.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Konsultanci firmy Aviva odznaczają się wysoką kompetencją, a warunki ubezpieczenia są bardzo korzystne dla klienta.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Zachowanie personelu psuje całą opinię tej aptece. Farmaceuci za każdym razem są strasznie nieżyczliwi i wielokrotnie przeprowadzali ze mną kłótnie. Stanowczo odradzam. Jedyny plus to asortyment.
Kebab ten ma naprawdę niskie ceny w stosunku do jakości. Jest on dwupiętrowy, wygląd i atmosfera bardzo na plus, bardzo miło mi się tam siedziało ze znajomymi. Plusem są długie godziny otwarcia i, przede wszystkim, lokalizacja w samym centrum Warszawy.
Organizacja na bardzo niskim poziomie - pracownicy nie są chętni do udzielenia pomocy pacjentowi, a wręcz zirytowani, że zabiera się im czas, a w nagłych przypadkach czeka się na lekarza bardzo długo. Jak już przyjdzie nasza kolej, to i tak nie otrzymamy należytej pomocy. Lekarz udzielił mi zdawkowych odpowiedzi i nie był zainteresowany moją sytuacją. Jest to najniżej oceniony przeze mnie szpital, w którym miałam okazję bywać.
W Arifie ceny kolczyków są najniższe ze wszystkich tego typu sklepów. Atmosfera bardzo dobra, personel wie, o co chodzi i zawsze doradzi. Dużo ludzi tam przychodzi, więc z długością czekania na swoją kolej może być różnie. Wygląd też ok i plus za gumy Mamby przy każdym zakupie.
W tej aptece plusem jest podejście farmaceutek do klienta - są życzliwe i chętnie doradzą. Ceny są w porządku. Na swoją kolej czeka się krótko, bo to mała apteka. Wygląd także bez zastrzeżeń.
W tej Biedronce pracownica, która została przeze mnie poproszona o pomoc, okazała mi, jako klientowi, lekceważenie i zirytowanie moim pytaniem oraz udzieliła mi jedynie zdawkowej odpowiedzi. Podłoga w każdej z alejek była brudna od kawałków folii i papierków. Na podłodze był rozlany płyn, a w alejce z napojami nie było swobodnego dostępu do butelek z wodą, bo zasłaniała je paleta, która nie była w trakcie rozpakowywania i nie stał przy niej żaden pracownik. Paleta z cukrem była brudna od niego. Świeżość owoców i warzyw przeciętna - kilka owoców była zgniła, jednak cała reszta nadawała się do sprzedaży. Plusem jest krótki czas stania w kolejce i niskie ceny - jak to w Biedronkach.
W tym sklepie jedyną pozytywną cechą jest duży wybór produktów oraz schludny wygląd miejsca obsługi. Z kolei personel jest bardzo niesympatyczny w stosunku do klienta. Za jednym razem zostałam oszukana o całe 10zł, ponieważ Pani pracownik policzyła mi na paragonie adekwatnie większą wagę zakupionego przeze mnie mięsa, niż w rzeczywistości. Za drugim razem w czwartek sprzedano mi nieświeże mięso (widocznie chciano się go już pozbyć wraz z nadchodzącym końcem tygodnia). Panie, pracujące w tym sklepie, odnoszą się do klienta, jakby były niezadowolone z pracy i zirytowane nią oraz kontaktem z drugim człowiekiem. Na dodatek, ceny w tym sklepie są stanowczo zbyt wysokie. Z powyższych powodów nie planuję kontynuować tutaj zakupów i stanowczo odradzam ten sklep innym klientom.
"EKOOI" to sklep ze zdrową żywnością, w której cenię duży wybór produktów, których nie sposób znaleźć w żadnym innym sklepie. Można kupić tam niedostępne i niespotykane kosmetyki zagraniczne, które wyróżniają się brakiem znacznej ilości szkodliwych substancji chemicznych, owoce i warzywa z ekologicznych upraw, nabiał zawierający zamienniki krowiego mleka, przeróżne suplementy diety, zdrowe słodycze itp. Sklepik jest mały i klimatyczny. Ceny są dosyć niskie w porównaniu z innymi sklepami ze zdrową żywnością, a, oprócz tego, zawsze są wyodrębnione, przecenione produkty. Czas obsługi jest szybki, a personel miły w stosunku do klienta i zawsze skory do pomocy.
W aptece Super-Pharm w Złotych Tarasach ceny są bardzo wysokie, lecz jest duży wybór produktów aptecznych, suplementów i kosmetyków. Kolejki są tam ogromne, lecz to nie wina samej firmy, tylko jej lokalizacji. Ułatwienie w organizacji obsługi jest w postaci numerków dla każdego, oczekującego na swoją kolej, klienta. Farmaceutki tam pracujące są bardzo nieuprzejme oraz posiadają małą wiedzę nt. działania leków - już nie raz była taka sytuacja, że nie było na stanie danego leku, więc poprosiłam zupełnie inny lek (reklamowany na inną dolegliwość) - ale z TAKĄ samą substancją, a farmaceutka krzyczała na mnie, że "po co mi ten lek?" i że to nie są zamienniki i że się nie znam! Do tego bardzo często panie krzyczały na mnie i wygrażały, że mi nie sprzedadzą danego leku z powodu rzekomego mojego braku wiedzy - mimo, że jestem dorosła, traktowano mnie jak niczego nie świadome, małe dziecko. W skrócie - kompletny brak uprzejmości (z niewiadomych przyczyn) i kompetencji.
W tym chińskim barze jedzenie jest bardzo dobre. Ceny niskie, spory wybór. Pracujące tu Chinki są bardzo miłe i kontaktowe, zawsze porozmawiają łamaną polszczyzną, gdy klient oczekuje na swoje danie (a, swoją drogą, czas oczekiwania stosunkowo krótki). Wystrój, jak na bar szybkiej obsługi, w porządku.
Farmaceuci tutaj pracujący nie są mili dla klienta. Ceny są wysokie, a opłaty nocne szczególnie (w porównaniu z innymi aptekami 24h). Asortyment z jednej strony jest duży i jest duży wybór kosmetyków/suplementów na półkach, ale bardzo często są tutaj braki podstawowych leków - a apteka całodobowa powinna się dobrze zaopatrywać w zapas towaru. W nagłych przypadkach, gdy potrzebowałam w nocy zakupić lek, myślałam, że ratunkiem jest apteka całodobowa, ale co z tego, że jest ona czynna, jak bardzo często w niej nie było danego leku. Wystrój nowoczesny i estetyczny - ale to jedyny plus.
W "Hali Wola" są dosyć wysokie ceny, lecz opłaca się tam wydać trochę więcej pieniędzy, gdyż produkty są świetnej jakości. Są tam towary, których nie znajdę w innych sklepach; do tego są dodatkowe możliwości, takie jak kupno świeżych surówek i słodyczy na wagę. Owoce i warzywa są drogie, lecz rewelacyjnej jakości - porównywalnie do produktów kupowanych na targu. Obsługa jest tak zorganizowana, że mimo, że jest w sklepie zawsze bardzo dużo klientów, to jeszcze nigdy nie były nigdzie tak małe kolejki (lub ich brak) i jeszcze nigdy nie byłam tak błyskawicznie obsługiwana - jest to jedyny sklep, gdzie zawsze wszystkie kasy są otwarte, niezależnie od pory dnia i ilości klientów.
W tej aptece farmaceutki są kompetentne i uprzejme w stosunku do klienta. Często zadaję im pytania, a one potrafią na nie wyczerpującą odpowiedzieć. Cena produktów jest dosyć niska. Jest to mała apteka, dlatego, niestety, nie ma tam wielu półek z różnorodnymi kosmetykami/suplementami, tak, jak jest to w większych aptekach, lecz to jest jedyna rzecz, która ją stawia niżej od większych sieci aptek. Wygląd - ok, jak na aptekę przystało. Czas oczekiwania w kolejce także bez zastrzeżeń, jeśli jest więcej klientów, to otwierają drugie okienko.
"Mila" jest sklepem, w którym produkty mają najgorszą jakość ze wszystkich sklepów, w których byłam kiedykolwiek. Warzywa i owoce są zawsze tak zepsute, że, zamiast jędrnej i twardej marchewki, dostaniemy spleśniałą i wyginającą się w dłoniach. Co więcej - miałam okazję kilkakrotnie (o kilka razy za dużo) robić zakupy w dziale mięsnym. Jeszcze ani razu nie dostałam świeżej makreli lub wędlin. Pieczywo - zamiast codziennie być świeże, widać, że jest sprzed kilku (!) dni i że pracownicy stosują tutaj metodę "przedłużania świeżości", jaką jest ponowne odgrzewanie wyrobów - przez co niespostrzegawczy klient może się nabrać, że zostały dopiero co wyjęte z pieca. Na półkach również bardzo często leżą przedmioty, które już są po dacie ważności. Jeśli można to tak nazwać, to plusem są niskie ceny, ale nie sądzę, by nawet najniższa cena zrekompensowała przewlekłe zatrucia pokarmowe przez permanentny brak świeżości produktów.
W tym hipermarkecie wystrój jest średnio schludny, a obsługa z jednej strony przebywa na terenie sklepu, lecz jest zbyt zajęta, by ewentualnie pomóc klientowi. Minusem jest długi czas czekania w kolejce do kasy. Rekompensują to niskie ceny produktów i rozbudowany asortyment (ubrania, dział sportowy).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.