Dziękuję za powiadomienie i przepraszam za zaistniałą sytuację. Pragnę podkreślić, iż zapewnienie klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem naszej firmy. Wyrażam nadzieję, iż uda nam się o tym Państwa przekonać w toku naszej dalszej współpracy oraz, że przebiegać ona będzie bez podobnych zakłóceń.
sklep w którym robię codzinne zakupy, niestety nie należy do najtańszych.
ogólnie w sklepie czysto ale często na stoisku z paczkowanymi wędlinami, mięsem niemiło pachnie. Personel bez rewelacji, udzielanie informacji nie robi problemu ale nie ma większego zaangażowania w obsługę klienta. Bardzo cząesto długie kolejki do kasy.
Dość często odwiedzam ten sklep i jak najbardzeij jestem zadowolona, czysto, przyjemnie, towar poukładany i dostępny, pracownicy chętnie udzielają informacji. w czasie promocji można trafić na fajne rzeczy.
zawsze można dokanoać wymiany towaru, nikt nie robi z tym problemów.
Paracownice zawsze chętne do pomocy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.