Po wybraniu sałatki z listy proponowanych dowiedziałam się, że 3 składniki są niedostępne i pani zaproponowała ich zamianę na inne - niestety mniej atrakcyjne. Sałaty i świeże warzywa były smaczne i dobrze wyglądały, natomiast kasza i tofu wypadły bardzo kiepsko.
Wystąpił u mnie problem z panelem logowania do banku. Pani konsultant po zweryfikowaniu moich danych, cierpliwie przeprowadziła mnie przez cały proces zmiany danych krok po kroku, mówiąc co dokładnie powinnam kliknąć i zaznaczyć.
Wypełniłam formularz zgłoszenia ubezpieczenia samochodu w formie ankiety internetowej. Po krótkim czasie oddzwonił do mnie konsultant, prosił jedynie o potwierdzenie danych z ankiety, bez konieczności ponownego podawania wszystkich numerów i dat. Po chwili otrzymałam wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia, ogólne warunki ubezpieczenia oraz link, który przekierowywał do banku. Całość przebiegła bardzo sprawnie, zajęło to ok. 15 minut.
Kompetentni pracownicy zawsze dobrze mi doradzali. Zwracali uwagę na wiele istotnych szczegółów, polecając dobre produkty, niekoniecznie te najdroższe i najpopularniejsze. Dobrze funkcjonuje system biletowy - przy wejściu drukuje się bilet z numerem, który odsyła do odpowiedniego stanowiska, co jest sporym ułatwieniem, kiedy chce się tylko odebrać zamówienie internetowe.
Czysty, zadbany, dobrze zaopatrzony spory market. Obsługa Kauflandu jest pomocna i dobrze zorientowana w aktualnej ofercie. Dużym atutem jest niemały dział warzyw i owoców. Pozytywnym zaskoczeniem okazała się dla mnie wieczorna wyprzedaż warzyw i owoców (nawet do - 70%), co jest dla mnie jasnym znakiem, iż market dba o środowisko i nie marnuje produktów. Wydawanie faktur czy zwrotów przebiega sprawnie i bezproblemowo.
Mogę ocenić jakość obsługi dwóch działów - armatury łazienkowej oraz płytek. Zarówno pracownicy pierwszego, jak i drugiego działu udzielili mi fachowej porady, pomogli także w wyborze materiałów uzupełniających i załadowaniu ich do wózka.
W drogerii Rossmann w Galerii AKS w Chorzowie panuje przyjazna atmosfera, ład i porządek, a pracownicy są zwykle uprzejmi i dobrze zorientowani. Podczas ostatniej wizyty okazało się, że dwa produkty mają inną cenę, niż wskazywała na etykieta. Pani kasjerka poprosiła kierownika sklepu o korektę. Zostałam przeproszona i otrzymałam natychmiastowy zwrot różnicy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.