W restauracji kupowałem frytki oraz duży napój. Zaraz po podejściu do kasy przywitała mnie Pani i zaprosiła do złożenia zamówienia. Obsługująca mnie Pani była bardzo miła, sympatyczna i ubrana w uniform. Złożyłem zamówienie na frytki bez soli oraz duży napój Cola Zero bez lodu. Napój został mi od razu wydane, na frytki musiałem poczekać przy stoliku. Podczas składanie zamówienia Pani nie zaproponowała mi żadnego dodatkowego produktu, ani też skorzystania z promocji. Okres oczekiwania na frytki przy stoliku nie był długi około 3 minut. Frytki przyniosła mi wcześniej obsługująca mnie Pani na dodatkowej tacy wraz z serwetką oraz ketchupem, który zamawiałem. Napój Cola Zero schłodzony i tak zamawiałem bez lodu. Objętościowo zawierał tyle ile powinien czyli 0,5 litra. Frytki ciepłe i chrupiące. Widać było, że robione były na moje zamówienie. Jedzenie i picie bez żadnych zastrzeżeń. Po spożyciu udałem się do toalety. Było w niej czysto i ładnie pachniało. Nie mam żadnych zastrzeżeń zarówno do czystości podłóg, lustra, muszli, ścian. Przy umywalce było mydło oraz suszarka. Pod suszarką znajdowało się trochę wody, ale jest to zupełnie normalne skoro ręce są mokre i z nich kapie woda. Nie było tej wody bardzo dużo stąd uważam, że toaleta spełniała standardy. Czystość i wystój lokalu nie budził moich zastrzeżeń. Zarówno przed jak i w lokalu było czysto. W lokalu były widoczne aktualne promocje.
Kupowałem pralkę. Po wejściu do sklepu i przejściu do odpowiedniego działu, mimo że był tam wolny pracownik nikt nie zainteresował się mną. Na moją prośbę podszedł do mnie sprzedawca. Sprzedawca nie był w stanie powiedzieć czy różnią się dwa wybrane przeze mnie modele. Nie potrafił też podpowiedzieć mi nic na temat instalacji pralki w mieszkaniu. Po zapytaniu o koszty dowozu pralki, sprzedawca nie znał jak się potem okazało aktualnych cen. Zdecydowałem się na zakup pralki. Zamówienie przebiegło już bez problemu. W kasie pani przywitała mnie grzecznie. Miło obsłużyła i pożegnała. Wyszedłem ze sklepu.
Po wejściu do kawiarni natychmiast po zajęciu miejsca podszedłem do kasy, gdzie składa się zamówienia. Reakcja Pani obsługującej była natychmiastowa (1 sek.). Zostałem przywitany i spytany o zamówienie. Zamówiłem kawę Americana Tall. Pani zaproponowała mi syrop i ciastko do kawy. Po 2 minutach zamówienie było już do odebrania. Kawa gorąca, aromatyczna. Bardzo dobra, bez żadnych zastrzeżeń. Wypiłem kawę, ubrałem się i zmierzałem do wyjścia. Po drodze zostałem pożegnany przez przechodzącego Pana z obsługi. Obsługa ubrana w uniformy, czyste i zadbane. Sama kawiarnia utrzymana w czystości.
Po wejściu do restauracji natychmiast podszedł do mnie kelner i wskazał salę, w której mogę usiąść. Na kelnera, który przyszedł z menu musiałem bardzo długo czekać, powyżej 5 minut. Zjawił się kelner i bez szczególnej uprzejmości podał menu. Kelner ponownie przyszedł po 13 minutach oczekiwania aby zebrać zamówienie. Zamówiłem starter, danie główne i colę do picia. Kelner nie proponował mi nić więcej. Czas oczekiwania na starter był bardzo długi ok. 15 minut. Starter był bardzo dobry, potrwa ciepła. Danie główne zostało przyniesione zaraz po tym jak zjadłem starter. Podane ładnie. Mięso było zimne, surówki dość dobre. Natomiast frytki zupełnie spalone i zimne. Po zjedzeniu długo musiałem czekać (około 5 minut) aby poprosić o rachunek. Rachunek został mi przyniesiony po kolejnych 5 minutach. W czasie spędzonym w restauracji byłem w toalecie. Dość czysto i schludnie, lecz brakowało ręczników papierowych. Wystrój restauracji ładny, a lokal czysty. Pracownicy z którymi miałem do czynienia ubrani w jednakowe uniformy - nienaganne.
Wybrałem się na kolację do restauracji Mamma Mia. Wcześniej zarezerwowałem telefonicznie stolik. Po wejściu od razu zostałem przywitany przez panią z obsługi, która wskazała mi zarezerwowane miejsce. Zaraz po tym jak usiadłem przyszedł do mnie kelner. Bardzo miło mnie przywitał. Po zastanowieniu szybko złożyłem zamówienie, ponieważ kelner był gotowy do jego przyjęcia. Zaproponował coś do picia. Po 15 minutach otrzymałem zamawiane danie - pizzę. Kelner zaproponował mi oliwę z oliwek. Otrzymałem trzy oliwy smakowe. Danie było bardzo smaczne. Podane w bardzo elegancji sposób. Bez zastrzeżeń. Po zjedzeniu poprosiłem o rachunek. Otrzymałem go bardzo szybko. Zapłaciłem i wyszedłem. Wychodząc zostałem pożegnany przez obsługę. Wystrój restauracji bez zastrzeżeń. Ładnie, czysto i schludnie. Toalety czyste i pachnące. Ubiór obsługi nie budził moich zastrzeżeń - ubrani w podobne uniformy.
Na stacji zatankowałem auto. Przy każdym dystrybutorze znajdują się jednorazowe rękawiczki i woda do umycia szyb. Dodatkowo stacja wyposażona jest w myjnię ręczną i automatyczną - ale z nich nie korzystałem. Mimo sześciu zajętych stanowisk do tankowania, nie było kolejki do kasy. W sklepie, który jest przy kasie znajduje się duży wybór towarów - od artykułów samochodowych po spożywcze. Kasjerka, która mnie obsługiwała była bardzo miła. Płaciłem gotówką, biorąc fakturę i korzystając z karty rabatowej dla stałych klientów. Wszystko przebiegło sprawnie i w miłej atmosferze. Co pozytywne: faktura została podpisana przez sprzedawczynię. Odchodząc od kasy zostałem pożegnany przez obsługę.
Kupowałem soczewki kontaktowe. Po wejściu do sklepu zaraz zjawił się przy kasie pracownik przywitał mnie i spytał w czym może pomóc. Podeszły jeszcze dwie sprzedawczynie, a w tym czasie obsługujący mnie Pan poszedł po soczewki. Panie sprzedawczyni podczas chwili oczekiwania wykazywały zainteresowanie moją osobą. Zaprezentowały mi w szczegółach promocje o którą pytałem. Zapłaciłem za soczewki. Zostały mi one spakowane. Zostałem bardzo miło pożegnany przez obsługę i zaproszony do kolejnych zakupów
Obsługa bez problemu i uprzejmie podpowiadała gdzie mogę znaleźć szukany towar. Na dziale alkohole Pani potrafiła doradzić jakie wino wybrać. Płatność w tym dziale odbyła się szybko i sprawnie - bez żadnych kolejek. Po podejściu do kasy zostałem obsłużony praktycznie od razu. Wcześniej widziałem powstającą kolejkę przy kasach i natychmiastową reakcje i uruchomienie kolejnego stanowiska.
Konsultanci online zawsze w sposób rzeczowy i konkretny pomagają rozwiązać problem. Bardzo rzadko zdarza się tak, żeby konsultant nie umiał odpowiedzieć na pytanie i potrzebował czasu na "dopytanie osoby odpowiedzialnej".
Zostałem przywitany przez sprzedawczynię. Miła i uśmiechnięta obsługa. Zamówiłem kawę latte. Zaproponowano mi dodatki do kawy - jedyny minus to nie poinformowano mnie o cenie dodatków, a nie były darmowe jak się później okazało. Została mi podana bardzo szybko bardzo dobra kawa.
W lokalu korzystałem z toalety. Akurat wychodziła z niej pracownica, która ją sprzątała. Toaleta zadbana i czysta. Wychodząc pożegnano mnie z uśmiechem na twarzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.