Świetnie. Kurierzy dzwonią przed przybyciem, nie mają problemu z wniesieniem paczki, nie reagują złośliwie w przypadku sprawdzenia zawartości paczki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Patrzyliśmy z mężem za ekspresem do kawy. Na pytanie 'Czym różni się ekspres za 1500 zł od tego za 3000 zł?' sprzedawca odpowiada '...Tu mnie Pan zagiął. ...Ale możemy wziąć ulotkę, sprawdzić w internecie.' Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu.
Dobrze. Doradca przy wyborze aparatów telefonicznych polecał mi tylko dwie marki. Na pytanie o jeszcze jeden model i producenta odradzał mi go, twierdząc że jest niekompatybilny itp. co nie jest prawdą. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu.
Rewelacyjnie. Obsługa zna asortyment. Sklep bierze pod uwagę preferencje klient odnośnie dostaw sprzętu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Okulary w tym salonie kupiłam dwa lata temu, a salon cały czas od tamtej pory przysyła kartki z życzeniami na święta i urodziny zapraszając z po odbiór prezentu. Tym razem z okazji urodzin odebrałam preparat do czyszczenia soczewek i ściereczkę. To miłe i obsługa bardzo miła. Okulary może nie są najtańsze, ale okulista na miejscu, fachowa obsługa i gratisy.
Sklep Fachowiec reklamuje się fachową, miłą obsługą, która na pewno ci doradzi. Miałam okazję odwiedzić ten sklep dwukrotnie. Niestety nikt mi nic nie doradził, a nawet nie raczył wyjść z za biurka kantorka sprzedawców.Po wybraniu przeze mnie listew podłogowaych weszłam do biura sprawdzić ceny towaru (ponieważ produkty nie posiadają cen). Sprzedawca obsłużył mnie bardzo rozbawiony. Myślałam, że to ja byłam powodem śmiechu, ale okazało się pana rozbawił świąteczny dzwonek telefonu, który pracownicy zmienili dla żartu. Żenujące.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i zakupu w tym sklepie. Pracownica była zajęta eksponowaniem towaru, ale coraz podchodziła do mnie podając odpowiedni rozmiar butów. Mogłam spokojnie dokonać wyboru, a jednoczesnie czułam, że pozostaje do mojej dysyspozycji. Przy kasie pochwaliła mój wybór najnowszej kolekcji, poinformowała z czego wykonane są buty, jak je pielęgnować, zaproponowała kilka preparatów do czyszczenia i pielęgnacji. Polecam sklep. Skórzane buty w dobrej cenie.
Byłam bardzo zadowolona z obsługi sklepu. Sprzedawczyni przywitała mnie zaraz po wejściu do sklepu i dała mi możliwość swobodnego obejrzenia towaru. Dopiero po przejściu po całym sklepie zapytała mnie czy może mi doradzić. Znalazła rozmiar bluzki o którą poprosiłam. Po przymierzeniu zapytała jak leży. Zdecydowałam się na zakup z uwagi na cenę bluzki, jej jakość, ale i miłą obsługę. Niewielkim tylko minusem było proponowanie mi dodatków, prośba o podanie mojego maila, zaproszenie na stronę internetową..., ale doceniam zaangażowanie sprzedawczyni i poświęcenie mi uwagi.
Zachęcona ubraniami na wystawie sklepu "Butik" postanowiłam zrobić tam zakupy. Sklep przyjemny, z ubrań da się wybrać coś fajnego za niewielkie pieniądze. Nie mogłam znaleźć sukienki w kolorze, który był na wystawie. Zapytałam dwie rozmawiające ze sobą ekspedientki, usłyszałam "nie ma".Przymierzyłam inną rzecz (nie wzbudzając przy tym zainteresowania obsługujących pań). Ponieważ sukienka z wystawy podobała mi się bardziej zapytałam w jakim jest rozmiarze i czy mogę poprosić o jej zdjęcie z manekina. Usłyszałam, że "nie, bo ona jest zarezerwowania" i w ogóle ekspedientka "nie może nic zrobić". Podziękowałam i wyszłam. Ta pani mogła wysilić się na odrobinę odrobinę więcej zaangażowania, udzielić chociaż informacji czy spodziewa się dostawy...
O "akcjach" i problemach z Eurobankiem słyszałam w telewizji.Po odwiedzeniu placówki w Puławach stwierdzam, że to nie żaden bank a raczej punkt z szybką pożyczką-dla każdego.Wystrój dość surowy, mało przyjemny, zabłocone płytki-to podłoga.Celem mojej wizyty było uzyskanie informacji na temat kredytu hipotecznego.Tyle, że w placówce nie ma nikogo, kto mógłby udzielić takich informacji (na stronie internetowej także). Ponieważ skończyły się ulotki pracownica banku zapisała mi na jakimś kawałku kartki nr telefonu i nazwisko pana z którym mogę się skontaktować. Zaskoczył mnie brak profesjonalizmu. Rozumiem, że nie wszystkie placówki mają taki sam zakres kompetencji..., ale żeby w jedynej placówce w Puławach nie było nawet jednej ulotki...i nikt nie potrafił udzielić informacji..?
Podczas zakupów w puławskim sklepie Reserved byłam nieco poirytowana obsługą sklepu.Wszystko było w porządku do momentu, gdy pani, która wcześniej w ogóle się mną nie zajmowała zainteresowała się rzeczą, którą przymierzyłam pytając mnie czy chcę ją kupić.Odpowiedziałam, że tak, więc wyjęła mi ją z rąk z informacją, że zaniesie do kasy i oddaliła się.Po chwili podeszłam do kasy, gdzie nikogo nie było.Czekałam na pracownika ok. 2 min.
Brak uprzejmości, pomocy klientowi, chyba tylko parcie na premię sprzedażową pracownika.
Podczas zakupów w puławskim sklepie Top Secret nie byłam zbyt zadowolona z tamtejszej obsługi. Przez pierwszych kilka minut oglądałam odzież damską. Żadna z pracownic nie zaoferowała pomocy. Nie jest to jednak rzecz, która mi się nie spodobała. Dwie z pracownic prowadziły jakąś wesołą rozmowę. Kiedy podeszłam i zapytałam czy mogę przymierzyć daną rzecz jedna z nich potwierdziła i powróciła do rozmowy z koleżanką kompletnie nie wykazując zainteresowania z klientem. Po wyjściu z przymierzalni samodzielnie udałam się do kasy i zapłaciłam za towar, który był w dość atrakcyjnej cenie. Wygląd i ułożenie towaru oceniam dobrze. Osobiście przeszkadzała mi trochę zbyt głośna muzyka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.